Avatar billede sobericecamel Nybegynder
23. februar 2009 - 02:29 Der er 2 kommentarer

Et godt Blog system, med indbygget login

Hej. Min gode ven og jeg er i gang med at lave en hjemmeside.

Vi ville meget gerne have en funktionel blog, hvor man som bruger skal kunne oprette sin egen blog.

Dernæst måtte den gerne fremvise de seneste opdaterede på en startside.

Jeg får hostet min side hos cliche.dk og har en server der understøtter asp, hos dem. Der er vist nogle begrænsninger?

Er der nogen af jer der kender til en model, meget gerne gratis, man kan downloade og implementere forholdsvist smertefrit, som duer på det webhotel jeg har?

Jeg er absolut ikke nogen haj, til ASP, så derfor må det gerne være noget der ikke kræver at man skal kunne kode i det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. februar 2009 - 08:21 #1
Jeg selv ville klart kigge på Wordpress (wordpress.org), men jeg er ret sikker på at det er php så det duer ikke til dig.

Kig i stedet på Snitz forum der, som jeg husker det er asp og som jeg husker det, har mulighed for blog

http://forum.snitz.com/
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 13:42 #2
Jeg vil anbefale, at I faktisk skifter webserver fra ASP til PHP istedet og så bruger Wordpress... Det er uden tvivl det mest optimale system til jeres formål...

Et webhotel koster jo ikke alverden... I kan jo måske få cliche til at ændre det imod en lille mer-omkostning...