Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er kategorien fejl en fejl i sig selv?

Jeg abbonerer på denne kategori og syntes efterhånden de fleste spørgsmål der oprettes i den, handler om alle andre ting. Skimmede så listen af spørgsmål igennem og det ligner noget omkring 60 - 80 procent fejlplacerede spørgsmål.

Nu ved jeg godt at der i alle kategorier opstår spørgsmål som egentlig hører til et andet sted, men netop denne kategori er da helt extrem. Den lille grå boks øverst skulle vel begrænse det, men det ser desværre ikke rigtig ud til at det virker.

Mit forslag vil være at ændre kategoriens navn til "Fejl på eksperten.dk" eller ""Rapportér fejl vedr. Eksperten" eller andet mere sigende. Og evt. supplere med en tydligere boks i andre farver eller med større skrifttyper.

Måske andre har bedre bud, men jeg syntes efterhånden godt at man kan konkludere at det eksisterende ikke virker efter hensigten.
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2009 - 18:40 #1
Helt enig. Der skal gøres noget mere ud af, at fortælle kategorierne under "Eksperten" er om selve Eksperten og ikke alt mulig andet.

Vi må se hvad vi kan finde ud af.

Snowball / Admin
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 19:52 #2
Lyder godt at I er opmærksomme på det Snowball, tak for hurtigt svar!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2009 - 20:48 #3
I skal nok uddybe meddelelsen folk ser når de opretter et spørgsmål.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2009 - 20:49 #4
I skal nok uddybe meddelelsen folk ser når de opretter et spørgsmål.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her
Avatar billede fromsej Praktikant
22. februar 2009 - 20:49 #5
I skal nok uddybe meddelelsen folk ser når de opretter et spørgsmål.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 00:06 #6
Måske kunne der oprettes en ny afdeling med sin egen fane i hovedmenuen eller evt. som link ved framen under menuen til højre ("loginboksen"). Her hentes og oprettes spørgsmål som vedrører Eksperten efter samme model som på under Spørgsmål og Svar og kan f.eks. også indeholde en liste over nyheder, faq, regler, kontakt og andet der vedrører Eksperten og brugerens forhold til sitet.

Derved kunne overkategorien Eksperten og dens underkategorier fjernes fra oversigter og dropdowns under Spørgsmål og Svar og ville være helt adskilt fra de alm. tråde.