Avatar billede Northbound Nybegynder
22. februar 2009 - 15:53 Der er 8 kommentarer

Ex kærste problemer!!

Hej Eksperter.

Jeg er helt ny på dette geniale forum, jeg håber mit spørgsmål er postet i rette kategori:

Inden min ex skred, har hun hygget sig ved min pc. For da jeg tændte den var der lige pludselig password før jeg kan komme til mine filer :o(
Hvad gør jeg? Er der nogen mulighed for at komme uden om det?
Det er vista der er på pc'en.

Håber i kan hjælpe.

Mvh
NB
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 16:02 #1
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 16:03 #2
undksyld det flabede svar, men en lynhurtig søgning på google kan nemt klare problemet!
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 17:41 #3
Hvis du ikke kan huske dit Windows kodeord eller er træt af at skal skrive det ved hver opstart, kan du slette det.
Tryk på Start knappen.
Vælg Kør.
Skriv Command

Skriv del c:\windows\*.pwl og tryk enter, det vil slette din passwordfil.

Genstart computeren og når du bliver spurgt om at angive Windows adgangskode vælger du en ny eller blank kodeord i begge felter hvis du ikke ønsker et kodeord.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 17:51 #4
du kan lave sådan en cd og følge anvisningerne

http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=ophcrack
22. februar 2009 - 20:24 #5
<samsonjens>: Så skal brugeren jo først komme IND på systemet *S*
Og desuden er nævnte metode kun for den gamle W98 ... Ellers ville det jo være ALT for let for 'banditter' ...

Der er Vista på PC'en ...
22. februar 2009 - 20:25 #6
<Northbound>: Du vender vel tilbage igen ?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2009 - 21:23 #7
ellers et genialt svar fra mig :-)
Avatar billede justrace Novice
25. februar 2009 - 22:15 #8
Ja, win98 var sikker. :) En startdiskette (sådan en havde man jo altid på sig dengang) og slet dem i DOS, og start maskinen. Se det var tider.

Man kunne også (Før det dersens NTFS-noget) sætte en diskette i alle en butiks maskiner, og automatisere en lille uskyldig fdisk. :) Dengang hed det drengestreger, nu er det hærværk. :)