Avatar billede vilhelmsen68 Nybegynder
20. februar 2009 - 12:30 Der er 7 kommentarer

kan ikke åbne vedhæftede filer???

Hejsa.
Har et problem når jeg skal åben vedhæftede filer i mine mails i min hotmail.
Når jeg trykker på den, spørger den om jeg vil åbne eller gemme, om jeg trykker det ene eller andet er ligemeget, den skariver så at den overfører, og så sker der ikke mere.
Jeg har windows vista, tror muligvis det har noget med det at gøre. mhåber at i kan hjælpe.
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. februar 2009 - 13:45 #1
Har du tjekket hvor den overfører filerne til? Hvilken mappe?

Og hvilke typer filer er det? pdf, jpeg, doc eller dem alle?

Hvilken browser er det? IE, Mozilla?
Avatar billede vilhelmsen68 Nybegynder
20. februar 2009 - 13:56 #2
der står bare "henter filoplysninger"  det er pdf filer jeg har problemer med. jeg er computer spasser  "browser"????
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. februar 2009 - 14:16 #3
Kan du godt hente andre typer filer end pdf?

Browser (et program du kan bruge til at gå på nettet med): altså om du bruger internet explorer når du er på nettet eller om du bruger et andet program: Mozilla Firefox, Safari eller Opera f.eks?

Prøv evt at hente adobe reader og genintstaller den: http://get.adobe.com/reader/
Avatar billede vilhelmsen68 Nybegynder
20. februar 2009 - 14:22 #4
ja nogle gange kan jeg godt,  bruger bare alm internet explorer, har allerede prøvet at geninstallere adobe reader.
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. februar 2009 - 14:41 #5
Jeg kan ikke lige umiddelbart lure hvad problemet kan være når du godt kan downloade filer nogle gange. Jeg vil anbefale dig at downloade Mozilla: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
og så downloade denne her add on: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/636 så skulle du ihvertfald kunne hente og åbne dem ad den vej.
Avatar billede vilhelmsen68 Nybegynder
20. februar 2009 - 14:48 #6
det vil jeg da lige prøve.  tak for det
Avatar billede vilhelmsen68 Nybegynder
20. februar 2009 - 15:12 #7
Det virker, tusind tak for det, god weekend til dig.