Avatar billede Silas1234 Juniormester
18. februar 2009 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slideshowe "Load fail"

Hmm af en eller anden grund, så kan ikke ikke længre få mit slideshow til at fungere, den viser ikke mere mit slideshowe, kun en tekst oppe i hjørnet, hvor der står "Load fail".
Det har ellers virket fint, men har rodet lidt med slideshowet, så jeg har åben bart fået rodet ved noget så det ikke virker mere, jeg har brugt denne kode, som flahs afspiller :

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" width="370" height="190" id="minflash">
<param name="movie" value="slide_showe.swf">

<!--[if !IE 6]>-->
<object data="slide_showe.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="370" height="190">

<p>ALTERNATIV</p>
</object>
<!--<![endif]-->
</object>

Og har brugt "Flash Slideshow Maker Professional" til at lave slideshowet i.

Her er linket til hjemmeside, hvor slideshowe er i : http://www.koiengel.dk/mere_information.html

Nogen der kan hjælpe mig med at finde fejlen?
Avatar billede Silas1234 Juniormester
18. februar 2009 - 17:45 #1
Denne har har Flash Slideshow Maker Professional, selv lavet, og den virker fint : http://www.koiengel.dk/slide_showe.html
Avatar billede Silas1234 Juniormester
22. februar 2009 - 10:14 #2
Har fået det til at virke, skulle bare ændre lide i koden:)