Avatar billede super-mann Juniormester
18. februar 2009 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk hentning/fletning med brugeroplysninger

Hej

I et normalt Word-dokument kan der skrives en kommenda, således den automatisk henter brugerens brugernavn. Men er det muligt at få Word til, at hente ens navn ud fra de brugeroplysninger man er logget på med? Altså de oplysninger der findes i Exchanges systemet, hvis man bruger Windows Server.

F.eks. sådan:

Venlig hilsen
Navn (hentet fra Windows Server/brugerlogin)
Titel (hentet fra Windows Server/brugerlogin)

Måske nogle kender en guide på nettet til det, eller kan skrive løsningen herinde.

P.f.t.
18. februar 2009 - 12:22 #1
Vil du hente oplysninger i Active Directory eller på Exchange server?
Avatar billede super-mann Juniormester
18. februar 2009 - 13:31 #2
Det må være i Active Direktory.. Er begge dele muligt?
Avatar billede super-mann Juniormester
30. oktober 2009 - 16:17 #3
Spørgsmål lukkes, da der ikke er kommet et brugbart svar på ovenstående problemstilling.