Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. februar 2009 - 14:21 Der er 1 løsning

Fælles arbejdsgruppe bibliotek

Mit spørgsmål går på om det ikke er muligt, at sætte Word op til at bruge et fælles arbejdesgruppe bilbiotek, for alle brugere på pc'en, én gang for alle.

Det er let, at sætte Word op til at bruge et bestemt arbejdsgruppe bibliotek, men problemet (i mit tilfælde) er at data gemmes for den enkelte bruger. Jeg har også fundet nøglen i reg.db'en:  HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Common\General\SharedTemplates

Men jeg har en pc til at stå i et møde lokal, og den skal sætte op til at alle kan bruge dette arbejdsgruppe bibliotek. Jeg vil så gerne slippe for at logge alle brugere ind, for at kunne sætte denne indstilling op på den enkelte bruger.

Kan man ikke tvinge den igennem på alle brugere på denne pc?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. februar 2009 - 08:41 #1
Fandt ud af det selv. I manualen til Office Customization Tool stod der at man kunne tilføje en reg.-nøgle nævnt i spørgsmålet. Det stod bare beskrevet som om, det kun virkede ved den bruger, som installationspunktet blev kørt via.

Men en test, viste at nøglen altså også kommer brugere der allerede er oprettet op computeren. Jeg har ikke prøvet at oprette en helt ny bruger på pc'en, så der ved jeg ikke om det virker.