Avatar billede gunfar Nybegynder
17. februar 2009 - 00:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

acer bærbar skærm

hej
har pt en acer inde til rep for problemet med hængsler dette har gjort at skærmen har sluppet i skruerne men acer vil ikke dække dette
problemet er ved acer at reklamationer skal til tyskland
og så bliver kommunikationen besværlig skal igennem for mange led inden man kan få forklaret sin mening

det der er sket efter min vurdering er at hængslet har sat / låst sig fast men acer gør det at de fremsender et tilbud på hel andre ting som de mener er defekt på pc og det er ikke hvad jeg har reklamteret over
pc virkede hel ok inden den blev indsendt

håber at høre fra andre med samme problem  hurtigst da jeg derved evt kan  dokumentere at det er en fabriksfejl

pc er fra 15-01-08...!!!!
Avatar billede gunfar Nybegynder
17. februar 2009 - 00:09 #1
hej kan nu svare herom
har haft min acer inde hos acer hvor de har afvist at repare hængsler hved ikke hel med hvad grund da forklaringen foreligger gennem Bilka samt at de oversætter det men kæmper videre mener ikke at en pc der er fra 15-01-2008 ikke kan holde i hængsler ( de har sat sig fast)

ja ved godt det ser lidt mærkelig ud at jeg svarer med det samme men det første indlæg er fra anden  sted her som jeg svarede på ca 1-2-09
Avatar billede gunfar Nybegynder
23. marts 2009 - 22:26 #2
lukker dette spærgsmål