Avatar billede blitzer Nybegynder
16. februar 2009 - 19:52 Der er 1 kommentar

Problem med oploade billeder til webshop?

Kære Eksperten

Jeg driver en dandomain webshop som jeg har haft lidt problemer med at loade billeder op på, så de kommer op i samme størrelse.

D.v.s når jeg finder billeder forskellige steder på nettet til mine produkter, så har de ikke den størrelse de skal have nemlig 450x600.

Findes der en skappelon, tegneprogram der ville kunne løse problemet? I så fald hvordan gør jeg?

Jeg har photoshop og det kan sikkert, det er bare lige hvordan.

Håber i kan hjælpe herinde..
Avatar billede kbryhl Nybegynder
17. februar 2009 - 08:30 #1
hmm forstår ikke helt hvad du vil - men i Photoshop kan du gå i Image > Image size og der skriver 450 x 600 i felterne - bemærk dog at hvis du skalerer dem op vil du få et meget pixeleret billede - alt efter hvor stort originalen er.