Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 13:59 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Forside med login er blevet sort sitedet for blå

Jeg opdaterede mit ....et eller andet kort en dag og nu er den side hvor jeg logger ind på Windows XP blevet med sort baggrund istedt for den gamle blå ..nogen der ved hvad der er sket??
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:05 #1
opdaterede du den via en driver, eller opdaterede du det rent fysisk med at skifte kortet ud med et nyt?
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 14:12 #2
trykkede bare på knappen "opdater"
Avatar billede Jensen DK Novice
15. februar 2009 - 14:19 #3
Hvor er den knap? i enhedshåndtering?
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 14:20 #4
Ok har lige tjekket det...det var i egenskaber for LAN jeg trykkede på "konfigurer"
Avatar billede Jensen DK Novice
15. februar 2009 - 14:21 #5
Højreklik på skriveboret vælg egenskaber, skrivebord se om du kan finde en baggrund som passer dig.
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 14:24 #6
det er i log-ind fasen alså inden jeg kommer til mit skrivebord??
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:28 #7
Det du har trykket på skulle ikke gerne have indflydelse på din loginskærm da - men prøv at tjek om din Windows er aktiveret evt. - tryk start, højreklik på "Computer" og tryk "Egenskaber" - scroll helt ned i bunden. Under "Windows Aktivering" kan du se om windows er aktiveret
Avatar billede Jensen DK Novice
15. februar 2009 - 14:30 #8
Det skal du ændre inde i bios, opstartsbilledet kan slås fra og til, tror at det er i boot eller avanceret.
Avatar billede mekkil10 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:32 #9
det er ikke særlig svært at finde en ny baggrund. Du skal bare trykke egenskaber og så gå ind i skrivebord og vælge den du vil
q;
Avatar billede Jensen DK Novice
15. februar 2009 - 14:38 #10
mekkil10! prøv at læse højre oppe på siden.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:38 #11
jeg tror folk taler forbi hinanden her...

...er problemet ikke at den skærm som du vælger brugere på, efter computeren er startet, den har skiftet farve?

(Altså hverken BIOS-opstarts billedet, eller den alm. baggrund?)
- eller er det mig der er helt forkert på den?
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 14:49 #12
jo der hvor du vælger bruger og indtaster et evt. password for denne bruger...korrekt
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 14:56 #13
Har du tjekket om Windows er aktiveret?
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 15:54 #14
det kan jeg ikke finde???
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 16:27 #15
tryk start, højreklik på "Computer" og tryk "Egenskaber" - scroll helt ned i bunden. Under "Windows Aktivering" kan du se om windows er aktiveret
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2009 - 17:50 #16
mener du denne computer???? og hvor kan jeg scrolle???
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 18:39 #17
arrh - min fejl. Jeg antog ganske forkert at det var Windows Vista du sad med. Sorry
Avatar billede poulvp Praktikant
18. august 2010 - 16:18 #18
lukker spørgsmålet uløst