Avatar billede jokerper Nybegynder
13. februar 2009 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg lettest få ps sat op til pasfoto

Hejsa

Hvordan får jeg lettest et script eller en standard sat op så jeg i princippet kan tage alle billeder og lægge denne skabelon på til pasfoto.

Jeg tænker på noget med 10X15, 8 billeder eller hvormange der nu skal være jf. lovgivningen.

Så ps selv laver en kopi af billedet og sætter det ind.

Er det en facilitet som er indbygget?
Avatar billede justrace Novice
13. februar 2009 - 23:30 #1
Mener ikke digitale billeder kan godkendes til pas.
Avatar billede jokerper Nybegynder
13. februar 2009 - 23:59 #2
jo, det tror jeg nu nok. men det kan jeg lige undersøge på mandag.

Det skal bare være på fotopapir med meget høj opløsning, står i vejledningen.

Men kender du evt. en måde at lave et actionscript på som kan dette.

Her tænker jeg på at jeg selvfølgelig selv skal markere det første billede med de rigtige mål, men som så laver dem om til de 6-8 billeder på et nyt dokument.
Avatar billede jernrosen Nybegynder
14. februar 2009 - 06:47 #3
Picture Package ??

Under "File" -> "Automate" -> "Picture Package"

Her kan du lave forskellige "pakker" med samme billede - her er et hurtigt eksempel :

http://jernrosen.net23.net/eksempel.jpg