Avatar billede justrace Novice
11. februar 2009 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan 2 skærme swappes?

Hej

Jeg har 2 skærme tilsluttet pc'en, og den ekstra er til udvidelse af skrivebordet. Det virker fint, men nu er det sådan at jeg rent praktisk vil have den til at være til venstre for min primære skærm.

Men windows har besluttet sig for den skal være i højre side, og det er da ret irriterende at køre musen til højre, og skal kigge til venstre.

Kan man ikke bestemme til hvilken side skrivebordet skal udvides?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
11. februar 2009 - 22:13 #1
Hmm. Du kunne evt. flytte rundt på de to skærme :D
Avatar billede swiatecki Novice
11. februar 2009 - 22:38 #2
Jeg mener du kan åbne skærm indstillingerne, og så trække rundt på skærmene(dvs. billederne af dem) :)
Avatar billede justrace Novice
11. februar 2009 - 22:51 #3
Ved at bytte rundt på skærmene får jeg jo min primære skærm til venstre, og jeg vil nu helst have den foran mig.

Det med at trække skærmene i indstillinger virkede. Havde ellers prøvet i ATI Catalyst CC men det hjalp nemlig ikke, og derfor havde jeg lidt udelukket muligheden den vej.

Men tusind tak.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. februar 2009 - 23:03 #4
I øvrigt kan jeg kun anbefale UltraMon, hvis man bruger flere skærme - Den er uundværlig ;)

www.realtimesoft.com/ultramon