Avatar billede computertuns Nybegynder
11. februar 2009 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sign in boks til HTML 4.0.1

Hej nogen der kan hjælpe mig med at lave en sign in boks til min side?? et script?
Avatar billede oddi Nybegynder
11. februar 2009 - 15:14 #1
du kan lave det via .htaccess...
Avatar billede olebole Juniormester
11. februar 2009 - 23:21 #2
<ole>

Det kan du ikke lave i HTML/JavaScript. Det skal laves på serveren

/mvh
</bole>
Avatar billede computertuns Nybegynder
12. februar 2009 - 17:40 #3
ok

så det kan ikke gøres på wordpress(er nybegynder)??
Avatar billede olebole Juniormester
12. februar 2009 - 22:20 #4
Wordpress kører både på serveren og klienten, så det kan man sikkert - men jeg bruger ikke selv Wordpress, så det kan jeg ikke hjælpe med. På den anden side er det mit indtryk, at programmet er ret godt dokumenteret, så du kan vel kikke dér  =)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
15. juli 2010 - 23:17 #5
Det er vidst tid til at lukke nogle af dine gamle spørgsmål, hvis du vil regne med at få svar på evt. nye oprettelser senere hen.
Avatar billede computertuns Nybegynder
11. september 2010 - 19:28 #6
lukker