Avatar billede hannele Novice
09. februar 2009 - 15:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ingen e-mail

Jeg får ingen e-mail fra eksperten, når der er besked på de såørgsmål jeg deltager i. Og når jeg vil oprette et svar kommer svaret kun videre hvis jeg opdaterer og ikke hver gang. tit forsvinder det skrevne bare, og så må jeg prøve igen. Er der en forklaring på dette.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. februar 2009 - 16:20 #1
Det med kun én mail kan jeg hurtigt svare på: Det er den såkaldte "Smart e-mail" som før var forbehold Pro-medlemmer.

Den gør at du kun får første mail i tråden - indtil du har besøgt tråden igen. Du kan slå "Smart e-mail" fra i din profil under Rediger profil (se i bunden).
Avatar billede hannele Novice
11. februar 2009 - 16:52 #2
Det har jeg så gjort, og der var en email på dit svar. Men der er ingen email på ældre tråde.
Avatar billede hannele Novice
11. februar 2009 - 16:52 #3
Det har jeg så gjort, og der var en email på dit svar. Men der er ingen email på ældre tråde.
Avatar billede hannele Novice
19. februar 2009 - 21:56 #4
Tak for svaret, vil du lægge et svar.
Avatar billede hannele Novice
19. februar 2009 - 21:56 #5
Tak for svaret, vil du lægge et svar.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
20. februar 2009 - 14:56 #6
Gør det hellere selv, dette er en servicebesked :-)
Avatar billede hannele Novice
21. februar 2009 - 13:36 #7
ok.
Avatar billede hannele Novice
21. februar 2009 - 13:36 #8
ok.