Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2009 - 22:15 Der er 1 kommentar

baggrunds billede i dreamweaver

Hi der ude

Jeg er ny på denne side, så jeg håber der er noget der kan hjælpe, jeg køre 3 hjemmesider, 2 for foreninger og min ejen, men jeg har fået et problem, og det er der hvor vi har vores sider vil de efter den 17 feb. ikke længere støtte FP, da microsoft åbnebart ikke opdater dette program mere, så de vil ikke tage chancen med at der kommer virus, dette kan jeg nu godt forstå.

Så har jeg spurgt dem hvilket program de ville anbefale, og jeg har også hørt flere steder og de siger alle sammen Dreamweaver, og at det skulle været et enm program at gå til.

Så nu har jeg downloadet en prøveversion, for at prøve det inden køb, for det er sq et dyrt program, men nu kommer mit problem, og det er alledere i starten, nåe jeg skal til at lave forsiden, så vil jeg gerne have frames øverste og til venstre, dette er ikke noget problem, men jeg kan ikke finde ud af at få den samme bagrunds billede til at dække både main frame, og de 2 andre frames????, ja jeg kunne jo bare ligge det samme billede ind i alle 3 frames, men så kan man jo se kanten, jeg vil gerne have det som da jeg lavede det FP

Beklader den lidt lange intro, men syndes det skulle fortælles hvorfor jeg skifter web program

Og det skal lige siges at jeg ikke kan finde ud af det der med at skrive i koder, har prøvet at sætte mig ind i det, men det går bar ikke

håber at høre fra jer derude

mvh
Henning
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 22:11 #1
Da jeg har kommet til at oprettet denne indlæg to gange, vil jeg gerne have evt svar,råd m.m på den anden

http://www.eksperten.dk/spm/863078

Mvh Henning