Avatar billede Baileys83 Nybegynder
08. februar 2009 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af HDMI

Hej...jeg har et problem med at få tilsluttet min fladskærm til min HP Pavilion dv6742eo via HDMI stikket...!

Jeg har prøvet at tilslutte HDMI stikket før jeg tænder com!
Når jeg så tænder com og den er kommet så lang så den skal til at gå ind i windows, vista 32bit, kommer der en blå fejlskærm op hvor der står der er et alvorligt problem! Der står en masse tekst på den blå skæm og der kører nogle tal i bunden...derefter genstarter com selv...tar jeg ikke stikket ud forsætter den sådan!

Så snart jeg tar stikket ud kan jeg starte com almindeligt igen eller vælge Recovery..

Er der nogen der kan hjælpe mig da jeg meget gerne vil have com sluttet til min store skærm! Håber min forklaring er forståelig nok :-)

Daniel
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. februar 2009 - 11:43 #1
har du prøvet at tilslutte HDMI efter maskinen er bootet færdigt op og du er kommet ind på skrivebordet? Får du samme fejl der?
Avatar billede Baileys83 Nybegynder
09. februar 2009 - 14:09 #2
Ja det har jeg...der gik den i fejl med det samme! Men en af mine it venner gav mig et tip og sagde jeg sku prøve at finde ny driver...fandt så den nyeste...vidst en BETA...men nu spiller det sku heldigvis:-) men tak for dit indlæg!
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. februar 2009 - 14:11 #3
Det var godt. Husk at give dig selv et svar og point så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede Baileys83 Nybegynder
09. februar 2009 - 16:52 #4
Opdatering af nyeste Beta driver så virker HDMI stikket som det skal....Tak til min IT svoger!