Avatar billede vancamp Nybegynder
07. februar 2009 - 14:11 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at finde den rette server.

Hej,

Nu er jeg ikke særlig meget inde i alt det her server ting.
Men jeg leder efter en server, hvor jeg har mulighed for f.eks. at hoste min egen Teamspeak Server, og andre ting og sager.
Er medlem af en gaming clan, på ca. 50 medlemmer, og istedet for at vi hver måned betaler for at have en teamspeak server, tænkte jeg på at man evt kunne finde en server selv, og så uploade det program, ved der er andre som har gjort det samme.
Og derudover have mulighed for at uploade andre ting så som, patches osv.

Har i nogle ideer ? :)

Har allerede en hjemmeside hos One.com, men der kan jeg vel ikke uploade ts server osv kan man?

Mvh

Denni
Avatar billede diablo925 Nybegynder
08. februar 2009 - 01:30 #1
det du leder efter er en dedicated server

en server som står hos et firma men som du selv kan styrer

som dette
http://iweb.com/dedicated/server-deal?gclid=CJirv6bVy5gCFUEt3godVwHM1g

man kan ikke bruge et host selskab som b-one eller one.com
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. februar 2009 - 23:03 #2
Hej

Hvis du søger efter udbydere som tilbyder dedikeret server hosting kan du evt se www.hostindex.dk

Som diablo925 siger - man kan ikke bruge et webhotel til dette.