Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
07. februar 2009 - 12:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan iPhoto bruges sammen med Adobe CS4 Bridge?

Jeg har netop hentet en trial af Photoshop CS4 og har nu prøvet, hvilket jeg ikke har gidet før, at give Bridge en chance. Jeg synes faktisk at det fungere rigtig godt, bortset fra en ting: Hvordan kommer jeg til de billeder jeg har i iPhoto? Findes der i Bridge en slags browser til at vælge billeder fra iPhoto ligesom fx Pages og iWeb har?

På forhånd tak :)
Avatar billede kbryhl Nybegynder
17. februar 2009 - 08:32 #1
hmmm ja... for Brigde søger jo blot på dit drev.
Så hvis du i brigde; tager oppe i højre hjørne, stien og klikker på Macintosh HD (eller hvad du har kaldt den) herinde vælger du din bruger (altså ikonet med huset) og derefter ind i Pictures/Billeder.

Der har du hele dit iPhoto galleri liggende
Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
18. februar 2009 - 01:45 #2
Tak for svaret kbryhl.

Det forholdte sig således med den gamle version er iPhoto, men med den nye kan man ikke se sine fotos i Finderen længere. Her ligger kun en "pakke" eller hvad man skal kalde det, som hedder iPhoto Library 1 og hvis man dobbeltklikker på den åbner man iPhoto. Mange af Apple's programmer, og vidstnok også Office 2008 (til Mac), har en indbygget browser til at åbne billeder gemt i iPhoto og sætte ind i sit dokument. Det var det jeg håbede på at Bridge måske også havde, eller hvert fald noget lignende, men det lader desværre ikke til det.