Avatar billede thomasmyg Nybegynder
06. februar 2009 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MSExchangeDSAccess

Jeg har en hel del fejl på min exchange server som jeg ikke kan finde nogen løsning på, håber er der en herinde der kan hjælpe mig.

Date: 07-02-2009  |  Source: MSExchangeDSAccess
Time: 20:32:41  |  Category: Topology
Type: Error  |  Event ID: 2114
User: N/A
Computer: *exch1

Description:

Process INETINFO.EXE (PID=1216). Topology Discovery failed, error 0x80040952.

For more information, click http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
06. februar 2009 - 23:27 #1
Jeg har også denne her error.

Date: 07-02-2009  |  Source: Kerberos
Time: 23:11:32  |  Category: None
Type: Error  |  Event ID: 5
User: N/A
Computer: *exch1

Description:

The kerberos client received a KRB_AP_ERR_TKT_NYV error from the server host/hilsoedc1.hilsoe.local.  This indicates that the ticket used against that server is not yet valid (in relationship to that server time).  Contact your system administrator  to make sure the client and server times are in sync, and that the KDC in realm HILSOE.LOCAL is  in sync with the KDC in the client realm.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Jeg har kontrolleret om dato/tid er ens på alle mine servere, hvad gør jeg for at løse dette problem?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
06. februar 2009 - 23:51 #2
Har fundet fejlen, jeg har sat min PDC til at synkronicere med en time server på nettet. Af en eller anden grund er min PDC's dato blevet sat til at være den 7. feb og alle ander var på den rigtige den 6. feb.
Rettede datoen og genstartede serveren og nu har jeg ikke nogen fejl og jeg kan bruge exchange igen.