Avatar billede jcang Nybegynder
05. februar 2009 - 13:36 Der er 6 kommentarer

hvordan logger jeg på når jeg har glemt min kode og mailadressen er blevet slettet?

Efter det nye design på eksperten.dk kan jeg ikke længere logge på. Tidligere huskede min pc mit loginnavn og adgangskode, men nu skal jeg skrive min emailadresse og af en eller anden grund er min mailadresse blevet slettet, således at jeg ikke kan få min adgangskode tilsendt.

Hvad skal jeg gøre? Hvordan kan jeg kontakte eksperten?

Vh Jimmi
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 13:50 #1
Problemet er at hvis du ikke har tilmeldt Eksperten med en virkende e-mail adresse OG har mistedt dit password. Rent teknisk kan vi sagtens fikse det, men vi har svært ved at bevise at det er dig som er dig :-)

Du skal altså kende enten brugernavn og password, eller e-mail og password...
Avatar billede jcang Nybegynder
05. februar 2009 - 14:18 #2
Ja, jeg kan godt se at det er svært at bevise at det er mig.

Hvad hvis jeg nævner nogle af de spørgsmål som jeg har lagt ind i den senere tid, dem kan jeg da huske.
Og samtidig sender Jer loginnavnet og så de mulige adgangskoder det kan være (omkring 5). Så er det jo faktisk som inden designet blev lavet om.

vh
Avatar billede jcang Nybegynder
05. februar 2009 - 14:22 #3
Faktisk virkede min emailadresse dengang jeg blev oprettet for nogle år siden. Men da jeg fik en masse spam har jeg ikke brugt den og den er derfor blevet slettet. Og så har jeg ikke tænkt over at rette den i min profil på eksperten for alt virkede jo som det skulle.

vh
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 17:03 #4
Ser lige på det. Vender tilbage med en mulig løsning.
Avatar billede jcang Nybegynder
09. februar 2009 - 09:06 #5
ok. Jeg håber du kan komme med en løsning. Jeg vil helst ikke have flere login-konto.
Jeg har lige set at man kan søge på en bruger. Jeg søgte så på det brugernavn som jeg ikke kan logge ind på mere (rusticolus) og ser at de spørgsmål som jeg stillede i 2008 ikke kommer frem. Det er kun indlæg fra i år og fra før 2007. Hvordan kan det være?
Vh
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
24. februar 2009 - 13:11 #6
Send lige en mail til l.jacobsen@pcworld.dk med det gamle brugernavn og den mail som det skal tilknyttes. Så ser vi på det.