Avatar billede mal Nybegynder
05. februar 2009 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Begrænse et word dokument til max. 1 side eller 1000 ord

I Microsoft Office Word 2003

Er jeg ved at lave en skabelon.

Jeg vil meget gerne begrænse hvor meget brugerne af skabelonen kan skrive.

Er det muligt entet at begrænse det til f.eks. 1000 bogstaver eller f.eks 1 side?

Hvis det er muligt, hvordan gør man så det
Avatar billede jkrons Professor
09. februar 2009 - 08:59 #1
Det tror jeg ikke du kan. Word følger ikke med i, hvor meget der bliver skrevet, mens der skrives.
Avatar billede mal Nybegynder
09. februar 2009 - 14:52 #2
Det var sådan set det forventede - jeg tror ikke jeg får et bedre svar ... så hvis du vil skrive en svar linje så flytter jeg point - Tak for hjælpen.
Avatar billede jkrons Professor
09. februar 2009 - 16:02 #3
Et svar :-)