Avatar billede froggen79 Nybegynder
05. februar 2009 - 13:21 Der er 1 kommentar

NTFS verktøy

Lurer på om det finnes noen verktøy som kan hjelpe meg i og rydde på filstrukturen vår.

F.eks :
- hvor mange mapper har mindre enn 5 filer på seg
- hvor mange mapper/filer innenfor en mappe, er eldre enn år 2000
- 10 største mappene i antall filer og mapper...

Noen som vet dette ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. februar 2009 - 13:33 #1
har aldrig set et værktøj som kan dette. Windows filsøgnng kan finde filer der er ældre end 2000 og resten kan du scripte dig ud af med VB eller få en VB haj til at scripte for dig