Avatar billede Kanikkeafmeldes Nybegynder
04. februar 2009 - 22:28 Der er 11 kommentarer

Kan ikke afmelde en gammel email konto

Jeg har tidligere været bruger herinde, og får nu efter I har ændret layout, en masse mails ved oprettelse af spørgsmål, har skrevet til IDG for at blive fjernet, men det har intet hjulpet, så hvad skal der til for at blive fri for disse irriterende mails ?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. februar 2009 - 22:30 #1
Du skal nok ind paa den gamle konto og afmelde dig det du abonnerer paa.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. februar 2009 - 22:31 #2
Log ind med din gamle bruger, gå ind i profilen og afmeld de spm og kategorier som du har abb. på. (punktet overvågning).
Avatar billede Kanikkeafmeldes Nybegynder
04. februar 2009 - 23:13 #3
Det kunne jeg hvis det var at kontoen kunne aktiveres ja, men da jeg tidligere er blevet deaktiveret (SB), så har jeg ikke rigtigt den mulighed.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 00:08 #4
Dem der er deaktiveret på den måde må skulle afmeldes fra alt af IDG.

Jeg vil tro at Lars kan få en af hans udviklere til lige at fyre en UPDATE af som afmelder alle "hårdt" deaktiverede.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 00:14 #5
Eller måske ændre email udsendelse så den aldrig sender til deaktiverede brugere, fordi jeg kommer i tanke om at John Stigers bruge midlertidig "egen" deaktivering for at afmelde sig i ferier.
Avatar billede Kanikkeafmeldes Nybegynder
05. februar 2009 - 00:57 #6
det kunne ihvertfald være rart, hvis man som deaktiveret kunne slippe for mails, som det er nu er der ingen mulighed for at afmelde sig tidligere mail abb. på indlæg /grupper.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 07:27 #7
Jeg får udviklerne til at se på problemet. Skal bare vide hvad dit gamle brugernavn var så problemet kan spores præcist.
Avatar billede Kanikkeafmeldes Nybegynder
05. februar 2009 - 09:08 #8
fang mig venligst på admin"at"communicator.dyndns.dk så tager vi den derfra.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 13:21 #9
Det skulle være fixet nu. Skriv hvis det fortsat driller.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 14:16 #10
Ellers vil jeg tro at snowball kunne levere en liste over brugernavne udfra oplysningerne i parentes i 23:13:11 !
Avatar billede Kanikkeafmeldes Nybegynder
05. februar 2009 - 14:58 #11
Og slet venligst også den her profil, så arne_v kan få hans blodtryk ned igen.