Avatar billede ovec Juniormester
04. februar 2009 - 11:45 Der er 1 løsning

Outlook Express der passer til Win 98

Er det muligt at hente Outlook express nyerere end version 5? på nettet - det er jo en del af Win 98 - men her på maskinen ligger kun den gamle udgave - PC en er tilsluttet et gammelt type modem som var populært i gamle dage - ved opkald til serveren kalder den godt nok op og meddeler at der er forbindelse til serveren og så stopper den.
Jeg har hentet en TDC installations vejledning men den passer ikke til den gamle version af Outlook Express - og TDC giver ikke support på modemtilslutninger mere.
Har prøvet at slette programmet (kontrolpanel/tilføj/fjernprogrammer/tilføj/fjern Microsoft komponenter) og efterfølgende lagt det ind igen for at eliminere en fejl - men måske gør jeg et eller anden fejl ved instalationen fordi vejledningen fra TDC ikke er identisk med programmet der jo er mere end 10 år gammelt.
Er løsningen at instalere et nyt explorer hvor det gamle heller ikke virker mere - man kan hente en udgave hos microsoft der hedder ie6setup.exe - det skulle passe til Win 98 - og hvis det virker så anbefale brugeren at envende en internet mail - eller er der andre gode forslag? -på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede ovec Juniormester
02. marts 2013 - 21:58 #1
jeg afslutter denne her sag nu