Avatar billede bdf Mester
03. februar 2009 - 22:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne spørgsmål

Hejsa Eksperter :)

Jeg synes ikke lige umidlbart at jeg kan finde rundt på det nye eksperten endnu, derfor dette spørgsmål :)

Jeg kan se at jeg har 230point ude at ligge, hvorfra jeg ved hvilket spørgsmål de 30point tilhører men de sidste 200point aner jeg ikke :)
Hvor skal jeg hen i min profil for at finde det spørgsmål jeg åbenbart ikke har fået lukket?

M.v.h.
Avatar billede mugs Novice
03. februar 2009 - 22:44 #1
Avatar billede mugs Novice
03. februar 2009 - 22:48 #2
Der er vel ikke nogen der helt er fortrolig med det nye design. Men prøv at gå ind på din profil og tryk på "Oprettede spørgsmål". Kontroller de spørgsmål der ikke har nogle indlæg.

Der mangler noget i forhold til det gamle design.
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2009 - 23:38 #3
Ja, der mangler en helt klar indikation for hvert spørgsmål så det er til at se om spørgsmål er afsluttet eller ej.

Det skulle gerne blive lavet i nærmeste fremtid.

Snowball / Admin
Avatar billede bdf Mester
04. februar 2009 - 06:13 #4
mugs, spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/862320  ved jeg godt er åben, det er spørgsmålet på 30point men prøver at finde spøgsmålet på 200point senere idag :)
Avatar billede bdf Mester
04. februar 2009 - 06:18 #5
Så fandt jeg spørgsmålet ;)
Håber i fremtiden at der kommer lidt flere funktioner her på Eksperten så folk som mig får det nemmere :P