Avatar billede yxos Nybegynder
03. februar 2009 - 20:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem sendt emne - mappe

Jeg bruger Outlook 2007
Når man sender en email, gemmes den normalt i mappen Sendt Post, medmindre man da har har angivet noget andet som default.

På et tidspunkt, vist nok da jeg stadig kørte Outlook 2003, mener jeg at kunne huske, at hvis man SVAREDE på en email, som lå i en undermappe, så gemte Outlook den sendte email i samme undermappe, og ikke i defaultmappen.

Jeg har ret mange undermapper og jeg ønsker tit at gemme mine replik/duplik emails i samme mappe, og savner derfor ovennævnte funktion.

Jeg har ikke kunnet findet finde nogen steder i Indstillinger, hvor jeg kan påvirke defualt mappen.
Måske andre kan ?
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2009 - 20:49 #1
Ved ikke om det kan laves til en fast indstilling, men når du er ved at besvare en mail, klik på indstillinger, og der vælge "Gem sendt emne".
Avatar billede yxos Nybegynder
03. februar 2009 - 20:54 #2
Den kender jeg, det er den jeg bruger hver gang, og det er netop det jeg prøver at undgå.
Jeg søger en funktion noget a lá gem sendte svar-emails i samme mappe.
Noget kunne tyde på, at den ikke findes (mere)...
Avatar billede yxos Nybegynder
25. marts 2009 - 23:24 #3
lukker
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2013 - 16:39 #4
I Outlook 2010 kan man indstille at svar skal gemme i samme mappe som mailen man svarer på under
Indstillinger -> Post -> Gem meddelelser -> Når du besvarer en meddelelse, der ikke findes i indbakken, skal du gemme svaret i same mappe