03. februar 2009 - 20:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vi/Jeg får stadig ikke automatiske E-mail fra Eksperten.dk !!!

Vi/Jeg venter - stadig - på mail besked på nye tråde samt de tråde som jeg deltager i. Det er ikke sjovt at MANUELT gå dem alle igennem én gang i timen ?

Sååååå - hvis der er 'nogen' tråde der venter på mig sååååå... vil det mere være et tilfælde hvis jeg opdager det!!!

Dette burde have været 100% klar før officiel offentligørelse af denne nye E ...
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 20:17 #1
http://www.eksperten.dk/spm/862110

Jeg kan hjælpe med en enkelt tråd her :-)
03. februar 2009 - 20:32 #2
... hovsa - der kom jo en automatisk E-mail ...
Men kun på nye tråde ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 20:39 #3
Ja, systemet samlede ca. 5.000 mails op mens vi havde slået maileren fra. For ikke at genere folk mere end nødvendigt er de 5.000 mails nulstillet (de ville, har udviklerne fortalt mig, ellers komme hulter til bulter).

Med det nye mailsystem, som før var reserveret Pro-medlemmer, skal du besøge en tråd før du får flere mails fra den.

Det ville derfor nok i dit tilfælde være en god ide at slå den funktion fra. Det gør du i Rediger profil -> Nederst ved "Smart e-mail".

(så nej uanset hvad spøgelser man ser er det faktisk lavet for *ikke* at genere folk)