Avatar billede Jason267o Nybegynder
03. februar 2009 - 19:32 Der er 2 kommentarer

Pc vil ikke starte ordentligt op

Hej

Jeg har et problem med min pc, når jeg prøver at starte den op skriver den

Verifying DMI Pool Data ..........
Boot from ATAPI CD-ROM : Failure ...
YoYo

og derfra gider den ikke at gå videre.

Nogen der kan fortælle hvad årsagen er og hvordan man løser det, helst uden at skulle formatere den hvis muligt ?

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

*Jason*
Avatar billede ThorUt Nybegynder
03. februar 2009 - 19:46 #1
Min pc (Vista 32 bit) har det samme problem og den finder ingen harddisk under opstarten. Den indbyggede dvd kan heller ikke findes. Nogle gange starter den op med det samme, men oftest skal jeg tage al strømmen fra pc'en og starte igen. Reset-knappen hjælper også nogle gange.
Jeg har prøvet at indlæse den oprindelige BIOS igen, men jeg ved ikke om jeg gjorde det rigtigt.
Jeg har prøvet at reparere Vistas registreringsdatabase.
HJÆLP
07. marts 2009 - 13:28 #2
(Denne kategori er forbeholdt fejl på EKSPERTEN.DK - du bør/skal oprette dit spørgsmål i anden kategori!!!)