Avatar billede broskov Nybegynder
03. februar 2009 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Billigt webhotel med mulighed for content management og e-shop

Hej ekspert

Jeg har brug for et godt tip.

Jeg skal bygge et website til en tøjdesigner, som efterfølgende selv skal have mulighed for at opdatere siderne (som fx at lægge nye tøjkollektioner ind). Endvidere skal hun have mulighed for at sælge enkelte tøjdele via en e-shop samt at udsende newsletters.

Da designeren ikke har så mange penge er det vigtigt, at setup'et er så godt, sikkert og billigt, som muligt.

Kan du anbefale mig et godt webhotel med mulighed for content management (i et vist omfang) samt muligheden for at tilvælge henholdsvis en e-shop og evt. et newsletter-modul?

Systemet skal være så nemt at arbejde med, som muligt, da jeg hverken har erfaring med at opsætte content management systemer eller e-shops.

Væk er de dage, hvor man kunne nøjes med at aflevere et statisk site lavet i DreamWeaver ;o)

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Lise Broskov
Avatar billede jokkejensen Novice
03. februar 2009 - 15:02 #1
Hej Lise.

Hvor mange ordrer forventer du skal løbe gennem den shop mdt ?

Ofte har man brug for at web og ERP er smedet sammen, så ordre fra web ryger til ERP systemet, og varer på web, lager status osv hentes fra ERP.

Herved er der ingen vedligeholdese af varer på webbet, det styres fra ERP, og ordrer skal ikke selv indtastes på ny.

Er sådan en lignende løsning du leder efter ved jeg at:

Chainbox har et umbraco addon til, kender ikke til prisen, men det er ret let at komme igang med.

Skal det være endnu billigere, og lettere at sætte op, så kig på dandomain eller shopify.

Men skriv kravene til løsningen, så er det lettere at hjælpe :)

/J
Avatar billede broskov Nybegynder
03. februar 2009 - 15:14 #2
Hej Jokke

Tak for hurtig respons. Jeg skal lige høre designeren ad mht. antal ordrer og ERP-system, og så vender jeg tilbage.

Hilsen Lise
Avatar billede lise75 Nybegynder
16. februar 2009 - 22:46 #3
Hej igen

Så er jeg tilbage - ked af at lade dig vente så længe. Det er ikke nødvendigt at køre e-shoppen sammen med et ERP-system. Derfor prøver jeg at kigge på dandomain eller shopify!

/Lise
Avatar billede broskov Nybegynder
16. februar 2009 - 22:52 #4
Hej igen-igen

Jeg kan desværre ikke gennemskue (eller huske), hvordan jeg får givet dig points!? Kan du hjælpe?

/Lise