Avatar billede Mathias Praktikant
02. februar 2009 - 09:28 Der er 1 løsning

Fra bærbar til TV via "s-video - Scart"

Hej
Den anden dag købte jeg et stik, som eftersigende skulle kunne få mit billede fra min bærbare pc op på mit fjernsyn. Det er selfølgelig for at jeg kan se film og alt det der. Anyway.
Kaplet ligner dette her til forveksling: http://www.techhaus.dk/images/S-Video+lyd-Scart.jpg

Problemet er jo så, at det ikke virker:p Jeg tilslutter s-video samt lyd til min computer og scartstikken til TVet. Desværre ser det kun ud til, at det er lyden der virker. Testede med en youtube video. Virkede OK.
Alligevel kan jeg ikke få billedet op. Det "flimre" lidt på fjernsynet, når jeg sætter stikket i, men mere sker der ikke. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har prøvet både i kontrolpanelet med flere skærme, virker ikke. Med programmen tvtools, virker heller ikke. Er det noget med mit fjernsyn, der skal indstilles?

Det skal lige siges, at mit fjernsyn er et nyt et. Det har både HD og stik til komponentkabel og alt det der. Det skulle sagtens kunne taget det!

mvh Mathias
Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 17:55 #1
Løsning på spørgsmål er fundet