Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 08:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg får mails som skulle være tilsendt en anden bruger.

Jeg får tilsendt mails fra Eksperten, som rettelig skulle være tilsendt brugeren "stry".
Min adresse er eksperten(a)c.dk og den har "stry" måske opgivet ved en fejl.
PS: Det er ikke den jeg bruger normalt på Eksperten.

Håber Admin kan hjælpe her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 08:08 #1
Bl.a. i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/834106
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 08:16 #2
jeg har også stadig fejl på min konto.
kan ikke rette min email adresse til min anden adresse - siger den er i brug på en anden konto. den ER altså lukket så hvad er problemet.
jeg får også blanke email af og til.

så vejmand - du er ikke alene og jeg har nu ventet ca en maåned
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2009 - 08:43 #3
"stry" står til at benytte den pågældende c.dk email, men hvis det ikke er en email som han selv kan læse, så forstår jeg ikke lige hvordan han har fået aktiveret den!?

treatmenice: Dit "problem" mht. skift af email har du altså fået svar på. Det andet vil der ikke blive gjort noget eftersom der ikke bliver lavet flere ændringer i denne udgave af Eksperten.

Snowball / Admin
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 09:42 #4
snowball >> Tak for info.

Kan det hænge sammen med at "stry" har oprettet omtalte adresse for længe siden, og derefter slettet/afmeldt den igen?
Min er oprettet hos TDC, og kan jo sagtens slettes igen, så måske det er det som er sket.

Jeg oprettede min omkring jul 2008, kan ikke huske nøjagtig hvornår.

Vil det så sige, at eneste løsning er at jeg sletter min adresse igen?
Det ville jeg da godt nok være ked af.  :-)
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2009 - 09:58 #5
Hvis "stry" ikke længere er ejer af den pågældende email, så skal den selvfølgelig ikke være tilknyttet hans profil.

Må lige se om jeg kan få fat på ham på en eller anden måde.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 10:02 #6
Tusind tak for hurtig respons, håber du kan finde "stry".  :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 11:16 #7
jo den har jeg læst men syntes ikke lige svaret er det forventede. hvorfor kan en gammel email jeg har brugt i en en anden konto ikke fjernes fra jeres system så den kan bruges af mig som reserve fatter jeg altså ikke en dyt af. begge email adresser tilhører mig.

jeg forstår heller ikke at i nogle tråde jeg deltager i og andre skriver med på IKKE modtager mail om samme. på andre gør jeg men ikke alle.

så det er lidt let at skrive der ikke er noget i vejen
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 12:21 #8
Jeg lukker, da jeg har fået svar.
Håber snowball får fat på "stry".
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2009 - 12:22 #9
.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 13:07 #10
Avatar billede stry Nybegynder
07. februar 2009 - 17:05 #11
Jeg har ganske rigtig tidligere haft den omtalte adresse hos TDC og på E.

Jeg har ikke før været opmærksom på at ændre min adresse på E, da jeg ikke længere bruger email notifikation.

Det var først i dag, da jeg loggede på for første gang siden E's hamskifte at jeg blev opmærksom på det og har nu ændret til min nuværende mailadresse.

Jeg beklager de gener det har medført for Vejmand.

mvh./ Stry
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 17:38 #12
stry >> okay, tak for info. Så skulle det jo være på plads igen. Det har nu ikke givet de store gener.  :-)