Avatar billede mr_falle Nybegynder
02. februar 2009 - 08:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linq to XML problem

Hej

Når jeg fyre følgende kode af, så får jeg Compilation Error fra Surftown.. det virker lokalt, og synes ikke jeg kan se nogle fejl.

Fejl:
Compilation Error
Description: An error occurred during the compilation of a resource required to service this request. Please review the following specific error details and modify your source code appropriately.

Compiler Error Message: CS1002: ; expected

Source Error:

Line 19:        XDocument XML = XDocument.Load(Server.MapPath("~/XML/WebSettings.XML"));
Line 20:
Line 21:        var Email = from Email_ in XML.Descendants("ContactEmail") select Email_.Value;
Line 22:
Line 23:        foreach(var b in Email)

Kode:

        XDocument XML = XDocument.Load(Server.MapPath("~/XML/WebSettings.XML"));

        var Email = from Email_ in XML.Descendants("ContactEmail") select Email_.Value;

        foreach(var b in Email)
        {
          ToEmail = b.ToString();
        }

        Mail.SendMail(ToEmail, tbEmail.Text , tbMessage.Text, tbSubject.Text, tbName.Text);
Avatar billede mr_falle Nybegynder
02. februar 2009 - 08:02 #1
Fejlen skulle være i linie 21...
Avatar billede softspot Forsker
02. februar 2009 - 08:46 #2
Er du sikker på at dit abonnement understøtter ASP.NET 3.5?
Avatar billede mr_falle Nybegynder
02. februar 2009 - 09:32 #3
Ja...
Avatar billede mr_falle Nybegynder
02. februar 2009 - 11:48 #4
Lukker og slukker. Fejlen lå i min Web.Config...