Avatar billede kongen72 Nybegynder
01. februar 2009 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlinks i gridview

Hej eksperter.

Vil lige starte med at fortælle, at jeg er nybegynder i visual studio.

Jeg har lavet en kategori-oversigts-liste i et gridview.
Jeg har nogle overskrifter i kolonner. og tekst i mine rows. hvordan laver jeg teksten/rows om til links i mit gridview??

tak på forhånd.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
03. februar 2009 - 13:04 #1
Hvis du laver en
<Columns>
<asp:TemplateField>
<ItemTemplate>

under dit gridview, kan du indsætte asp.net/HTML controller som du ønsker, her kan du jo f.eks. bruge en <asp:linkbutton> eller en <a href>
Avatar billede kongen72 Nybegynder
03. februar 2009 - 20:53 #2
tak baddaydaddy. Fandt frem til det..:-) smider du et svar?;-)
Avatar billede kongen72 Nybegynder
05. marts 2009 - 20:56 #3
tak
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
05. marts 2009 - 21:31 #4
vel, jeg har vist overset din forrige kommentar...