Avatar billede larsen45 Juniormester
31. januar 2009 - 19:40 Der er 1 løsning

asp med mysql database udtræk-indsæt-ret-slet

Hej folkens

Jeg har våget mig ud i en MYSQL database og ASP.
Det som jeg gerne vil vide er hvordan man gør følgende handlinger.

Oplysninger:
Databasenavn: localhost
Tabel: testtabel
Felter: ID, Dato, Navn, Overskrift, Indhold, link, IPadresse.
--------------------------------------------------

1. Udtræk så data vises igennem ASP på hjemmesiden.
2. Indsæt data i databasen fra ASP hjemmesiden.
3. Ret/opdater disse oplysninger igennem asp fra hjemmesiden.
4. Slet disse oplysninger igen, igennem en asp hjemmesiden.

Og hvordan sikre man sig at der kan vises dansk dato format fra databasen.
så man slipper for at det ser sådan ud: 1/31/2009 16:37:39 AM
Som skal værer 31/01/2009 16:37:39 eller 31-01-2009 16:37:39.

For at jeg kan forstå det skal der helst være delt op i de 4 punkter hvert for sig.

Hjælp mig alle Eksperter))
Avatar billede larsen45 Juniormester
30. april 2010 - 11:08 #1
lukker.