Avatar billede Mainbrain Juniormester
30. januar 2009 - 23:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nulstille interface word 2003

På en eller anden måde er indstillingerne i word blevet lavet om, så overmarginalen (det blanke stykke mellem tekst og lineal) er væk.
Det nytter ikke noget at lave om under menyen "Vis".

Er der ikke en måde hvorpå man kan "resette" brugerfladen i word?
(Enten gennem word eller i windows)
Avatar billede justrace Novice
31. januar 2009 - 00:04 #1
Altså "Vis > Udskriftlayout" virker ikke?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
31. januar 2009 - 00:04 #2
Du er sikkert blot kommet til at klikke i mellemrummet mellem 2 sider (eller på toppen af side 1) i et dokument, så du har fået skjult hoved/fod. Et sådant klik slår indstillingen Funktioner > Indstillinger > fanen Vis > ”Tomt område mellem sider (kun Udskriftslayout)” til og fra. Du skal bare igen klikke på mellemrummet mellem to sider eller på toppen af side 1 (klik når markøren ser ud som en dobbelt pil).

Du kan læse mere i denne artikel (engelsk):
http://sbarnhill.mvps.org/WordFAQs/WhiteSpace.htm
Avatar billede Mainbrain Juniormester
31. januar 2009 - 00:21 #3
Ja justrace... som jeg skriver....
"Det nytter ikke noget at lave om under menyen "Vis""...
Altså....."Vis > Udskriftlayout" virker ikke!

TAK! Lene-Fredborg.
Du løste problemet. Takker MANGE gange.
Smid venligst et svar, du har fortjent minst 200 point istedet for sølle 15....
Avatar billede justrace Novice
31. januar 2009 - 00:35 #4
>du har fortjent minst 200 point istedet for sølle 15....

Så klikker du bare oppe i venstre side under funktioner > Tildel flere point. :)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
31. januar 2009 - 00:40 #5
Her er et svar.

Pointene er ikke vigtige for mig - det vigtige er, at du fik løst dit problem.

NB Jeg kan fortælle dig, at der er mange, mange ude i den store verden, der har haft det samme problem som dig. I Word 2007 har Microsoft ændret det, så man skal dobbelt-klikke i stedet for blot at klikke en gang, før margenerne slås til/fra. Det er et fremskridt (det er absolut ikke alle ændringer i Word 2007, der er fremskridt...).
Avatar billede Mainbrain Juniormester
31. januar 2009 - 00:55 #6
Tak for opdateringen justrace, så blev jeg lidt mere klog på denne side  ;)

Som sagt så gjort, 200 point til dig Lene.
Takker.