Avatar billede theasohn Nybegynder
29. januar 2009 - 21:27 Der er 3 kommentarer

Driver til IBM ThinkPad, HVOR ?

hej,

jeg har en ældre IBM bærbar, den hedder ThinkPad R50 Serie.
Jeg kan ikke komme på internettet med den, da jeg mangler driver til netværkskortet. Kan se at jeg også mangler driver til en del andre komponenter, så tror det er driver til bundkortet som jeg mangler. Jeg har søgt og søgt efter et sted jeg kan downloade den driver, men uden held. Håber nogen kan hjælpe.

MVH Simon
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2009 - 22:40 #1
Avatar billede theasohn Nybegynder
30. januar 2009 - 11:16 #2
der har jeg forsøgt, men det virker ikke der. man kan ikke downloade den fil som jeg skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2009 - 11:39 #3
Hvilken ThinkPad er der tale om og hvilken fil skal du bruge?
Det er for det første muligt at specificere hvilken bærbar man gerne vil have drivere til via produktnummer, eller du kan benytte system update 3 og lade den finde de drivere og utilities, der er tilgængelige til din ThinkPad.

Ellers kan du søge via Google.
Fx. Hvis der er tale om en ThinkPad w500 kan du søge på 'ThinkPad w500 driver download'.
Sådan plejer jeg selv at gøre da det i mange tilfælde faktisk er hurtigere end at skulle specificere et hav af oplysninger på IBMs egen side :-)