Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
29. januar 2009 - 11:46 Der er 1 løsning

Ønsker tips: hvilke controller skal jeg bruge?

Som basis har jeg en dynamisk liste der indeholder navn + checkbox og nedenfor en knap der kan gemme hvilke valg man har foretaget sig (nogle af elementerne kan også være disablet).

Normalt er man logget ind som et firma med adgang til 1.stk liste, men man kan også være logget ind med adgang til flere firmaer og dermed også 1 liste pr. firma - men listen er så stadigvæk dynamisk for hvert firma. Men jeg skal stadig have nem adgang til hvert element i listen når man klikker gem og skal gemme de valg der er udført.

Som datagrundlag er der en generic liste af firma-objekter (ev. kun indeholdende 1 element) med en tilhørende liste af "liste-objekter".

Hvilke asp.net controller vil I anbefale og hvordan vil I nemmest binde dem op for at stadig bevare den simple funktionalitet bedst mulig?
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
03. februar 2009 - 12:54 #1
Jeg har selv løst min case... gad ikke lave en nested løsning, så det blev en dropdownliste og en datalist