Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2009 - 11:17 Der er 1 kommentar

Driver til netkort Zitech Athlon 1800

Jeg har formateret min 5-6 år gamle Zitech stationær. Herved forsvinder driver til netkort. Det er integreret. Zitech kan ikke hjælpe med en driver-cd, som sikkert fulgte med maskinen fra ny men bortkommet. Forgæves at lede på nettet.
Yousee fik mig på nettet igen via USB, men hastigheden faldt betydeligt, så jeg ville jo gerne tilbage til mine 10Mb.
Kan jeg installere et andet 10/100 kort fra en gammel udtjent maskine? Og vil det kunne køre uden at der skal foretages noget med det integrerede? Jeg ligger med et par eller 3 af slagsen og med drivere dertil.
Det nemmeste for mig: Skulle der være en læser, der ligger med en sådan(Zitech Athlon 1800) cd med drivere og kan formidle en kopi til mig?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2009 - 18:08 #1
Jeg har fundet driver, så nu kører det. Hvordan sletter man et spørgsmål? Jeg fandt driverne her:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-dk