Avatar billede alexf Nybegynder
28. januar 2009 - 18:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wampser localhost viser ikke grafik

Jeg bruger Wampserver til at teste PHP-Fusion. Alt virker efter hensigten, men hvis jeg (i den downloadede backup) vil se billederne i localhost vil den ikke vise dem.

Er der nogen steder hvor der skal ændres i nogle af '.ini filerne ekller kan det bare ikke lade sig gøre??
Avatar billede showsource Seniormester
28. januar 2009 - 18:44 #1
Hvis du bruger "Vis kilde" i din browser når billedet ikke vises, vil jeg tro du finder ud af hvad som er galt.
Avatar billede showsource Seniormester
31. januar 2009 - 16:44 #2
Fundet ud af noget ?
Avatar billede alexf Nybegynder
31. januar 2009 - 17:41 #3
Nej ikke endnu. I stedet for at vise billedet, giver den bare en tekst/link med "intet ikon", selv om der i databasen ligger 3 udgaver af billedet.
For på hjemmesiden http://www.testpladsen.dk ses billederne fint, inklussive forsidens "kørende"-sekvens. Men den downloadede backup, i wampserver vil ikke vise billeder. Endda er det sådan at der i den "kørende"-sekvens på forsiden indsættes "IMAGE NOT FOUND".
Men jeg må kikke lidt mere.
Evt prøve med FF/localhost/ i stedet for IE/localhost, da der er bedre oversigt over de udførte koder. Men der er i begge browsere lokalt ikke registreret nogen fejlkode.

Men jeg skal nok komme tilbage med en melding. Jeg søger stadig.
Avatar billede alexf Nybegynder
01. februar 2009 - 02:55 #4
Jeg skiftede thema i PHP-Fusion og nu viste den fejl:

    *\templates\panels.php(123) : eval()'d code on line 1

Gar jeg ind på linie 123 i denne fil finder jeg

    eval(stripslashes($p_data['panel_content']));

Men når man ikke er nogen ørn til det med de koder vil jeg meget gerne have hjælp til hvad det evt. er jeg skal kikke på/efter i koden eller i min opsætning af Wampserver localt
Avatar billede showsource Seniormester
01. februar 2009 - 04:54 #5
hmm, det skulle ike være nødvendigt med "stripslashes()", altså, der må jo så blive brugt addslashes() ved insert ?

Men du kan jo prøve:

eval('?>'.stripslashes($p_data['panel_content']).'<?php ');

som er måden jeg afvikler phpkode gemt i db
Avatar billede alexf Nybegynder
04. februar 2009 - 16:12 #6
Jeg fandt ud af, at man i php.ini[/b} skal finde [b]safe_mode og sætte det til on

Nu virker det i hvert fald.

Er ikke bekendt med point-fordeling, men da du showsource er den eneste der har svaret, mener jeg du godt kan få de 50, men hvordan gøres det?
Avatar billede showsource Seniormester
05. februar 2009 - 17:14 #7
At du har brug for at ændre i php.ini for atbilleder vises, har intet med Apache at gøre.

Point til mig kan du tildele efter jeg har markeret "svar" ved posts! :O)