Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2009 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

adresse kartotek forsvundet fra forsiden

i outlook express 6 er skærmen jo delt op i venstre side med

indbakke og foldere  og nedenunder adresse kartoteket

problemet er jeg er kommet til og trykke på noget så adresserne ikke kan ses på forsiden mere

adresserne er fysisk inde i outlook jeg har prøvet og indlæse dem og så siger den de er der allerede
Avatar billede summer Mester
27. januar 2009 - 22:25 #1
Har du ikke en grå menulinie, hvor navnet på den mappe der er åben står, f.eks. Indbakke. Hvis ja, så klikker du på den lille bitte pil ved siden af navnet og vupti har du dine mapper igen. Husk at klikke på tegnestiften for at beholde indstillingen.
Avatar billede sleeper Nybegynder
28. januar 2009 - 13:32 #2
Prøv

Menuen Vis
Layout
Der kan du så vælge kontakt personer
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2009 - 18:35 #3
sleeper læg et svar det var lige hvad der var galt .
Avatar billede sleeper Nybegynder
05. februar 2009 - 13:27 #4
...