Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:02 Der er 87 kommentarer og
1 løsning

sendt post forsvinder pludselig

pludselig er al min sendt post væk i min mailboxsystem
og har ikke selv først slettet det ned i slettet post

er det en opsætning der er forkert

kører outlook express
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:16 #1
Funktioner –> Indstillinger -> fanebladet "Avanceret" -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe
Her kan du se stien til mappen med dine mails.
Åbn stifinder, og brows frem til mappen.
Se efter om der evt. ligger Sendt post.old eller lign.
Den kan du så omdøbe til Sendt post.dbx og erstatte den Sendt post.dbx som ligger der.

Det skulle gerne give dig din sendte mails tilbage.
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:25 #2
Funktioner –> Indstillinger -> fanebladet

denne kan jeg ikke finde ___->  "Avanceret

sorry men jeg skal finde det under min outlook express.... er jo lidt " amatør "
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:32 #3
Sorry, jeg sidder ikke lige ved en maskine med Outlook Express på, måske det er Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:37 #4
ja hed således ,,Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe
dit meddelseslager findes i følgende mappe
:\Documents and Settings\..( mit navn)..\Lokale indstillinger\Application

nedenudnder er der 3 rubrikker
skift,, ok,, annulere

hvad gør jeg her nu
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:39 #5
Luk Outlook Express og følg min første kommentar:

Åbn stifinder, og brows frem til mappen.
Se efter om der evt. ligger Sendt post.old eller lign.
Den kan du så omdøbe til Sendt post.dbx og erstatte den Sendt post.dbx som ligger der.

Det skulle gerne give dig din sendte mails tilbage.
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:41 #6
sorry  ik med nu  åben stifinder  men hvor når du skriver jeg skal lukke outlook

er jo lidt " amatør "...stadig,,,gg
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:44 #7
Den fik jeg ikke lige fat i???

Du skal ind i lagringsmappen og se om der er en fil der hedder Sendt post.old eller lign.

Men du skal først lukke Outlook Express
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:49 #8
prøver lige noget

D:\Documents and Settings\ eget navn\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{en hel masse nummere-\Microsoft\Outlook Express

når jeg sætter det ned i
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:50 #9
forsættelse

sætter det ned i ..søg...den med loppen  så kommer der en hel masse frem udder d.drevet
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:51 #10
Bare brows frem til mappen ellers, og se efter omtalte fil.....
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:53 #11
når du skriver brows,, er det så at søge den man finder lige over kør nede ved start,,,ja er amatør på dette felt
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:55 #12
Nej, gå bare ind i "Denne Computer" og klik dig frem til mappen....
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2009 - 23:57 #13
Måske du skal slå "Visning af skjulte filer og mapper" til.

Åbn en mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper"
Avatar billede gunfar Nybegynder
26. januar 2009 - 23:58 #14
ja så lykkes det vis at finde mappen den vej
og så
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:00 #15
der er forskellige dbx og bak  filer  med bl.a sendt post
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 00:03 #16
Skriv lige hele navnet på de filer der er med navnet Sendt post, så skal vi nok finde dine mails igen...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 00:04 #17
Og evt også datoen fra "Ændret den"
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:11 #18
måtte logge ned
den begyndte med et eller andet fil overførelse som jeg ikke kunne følge med til

hvad mener du med hele navnet

må indrømme er trods alt lidt diskret med for meget oplysning herind  over,,ok
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:16 #19
hvis det bliver for sent  så    skrive du bare slut for i dag,,ok
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 00:16 #20
Det jeg mener er:
Hvis der er to "Sendt post" filer, f.eks. Sendt post.bak og Sendt post.dbx og du kan se at datoen på Sendt post.bak passer med at dine mails er forsvundet, kan du gøre følgende, og her skal du lige holde tungen lige i munden:

Højreklik på Sendt post.dbx og omdøb den til Sendt post old.dbx
Herefter:
Højreklik på Sendt post.bak og omdøb den til Sendt post.dbx

Åbn Outlook Express, og se om ikke dine sendte mails er tilbage.

Jeg har hele natten.  :-)
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:18 #21
prøver med tungen i munden,,
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:39 #22
arbejder stadig på det ,,gg
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:55 #23
http://peecee.dk/upload/view/151895
http://peecee.dk/upload/view/151896

hjælper disse link der gik noget galt for mig,,
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 00:59 #24
sidste forsøg tror sgu det er bleven for sent,,,håbede sgu ellers at det ville funke

hænger her lidt endnu
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 01:04 #25
Jep, du skal lige få den til at vise "efternavne"
Åbn en mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Fjern flueben i "Skjul filtypenavne for kendte filtyper"

Du har sikkert en der hedder Sendt post.dbx.dbx eller lign og så har den oprettet en ny Sendt post.dbx

Det vi skal frem til er, at den der fra starten hed Sendt post.bak nu skal hedde Sendt post.dbx

Det var det jeg mente med at holde tungen lige i munden, pas nu på det er de rigtige filer du omdøber.....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:11 #26
så nu tager vi den slavisk

de  hedder
sendt post old.dbx.dbx
sendt post old.dbx.bak
sendt post(1).dbx
sendt post(1).bak
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 01:16 #27
Omdøb sendt post(1).dbx til sendt post old(1).dbx

Omdøb den der fylder mest til sendt post(1).dbx

Og prøv at starte Outlook Express igen....
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 01:17 #28
For at se hvilken der fylder mest: Vis -> Detaljer
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:17 #29
sendt post old.dbx.dbx  170mb oprett 21-10-2008 ændret 26-1-2009 åbnet 27-01-2009
sendt post old.dbx.bak 123mb opret 26-12-2008 ænd 27-01-2009-åbn 27-01-2009-0046
sendt post(1).dbx 1,4mb opret 19-01-02009  ænd 27-01-2009 0059 åbn 0059
sendt post(1).bak 1,32  opret 26-01-2009  ænd 25-01-2009 åbnet 27-01-2009 01.46
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 01:26 #30
Slet sendt post(1).bak
Slet sendt post(1).dbx
Omdøb sendt post old.dbx.dbx til sendt post(1).dbx

Og prøv at starte Outlook Express igen....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:32 #31
der var en på job en dag  der fortalte at man kunne gøre det ved impotere under outlook

sendt post old.dbx.dbx  170mb oprett 21-10-2008 ændret 26-1-2009 åbnet 27-01-2009
sendt post old.dbx.bak 123mb opret 26-12-2008 ænd 27-01-2009-åbn 27-01-2009-0046
sendt post(1).dbx 1,4mb opret 19-01-02009  ænd 27-01-2009 0059 åbn 0059
sendt post(1).bak 1,32  opret 26-01-2009  ænd 25-01-2009 åbnet 27-01-2009 01.46

nu er der sgu 2 mere
sendt post old (1).dbx 74,7kb oprette i dag 01-21
sendt post (1).dbx 74,7kb oprette i dag 01-21

ja nu er jeg snart ,,,,forvirret,,gg
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:33 #32
og stadig ikke noget i mailen af sendt post
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:37 #33
har været nød til at logge ned igen da den begyndte med noget fil overførelse  trykke nok forkert ved sendt post under oplysningerene
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 01:38 #34
Opret en ny mappe, kald den bare et eller andet, f.eks Kopi af dbx

Flyt alle Sendt post over i den mappe
Flyt den største tilbage igen, og omdøb den til sendt post.dbx

Altså, der må kun ligge én fil med navnet sendt post i lagringsmappen nu.

Start Outlook Express igen....

Det er muligt du kan importere, dette her er normalt meget lettere, men kan godt se det griber om sig nu.  :-)
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 01:48 #35
sidste forsøg

hvorfor opretter den en x-tra der hedder sendt post(1).dbx
og der kommer stadig ik noget i mailen
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 02:02 #36
Er vi helt enige om at du nu kun har to Sendt post filer i mappen, nemlig:

sendt post(1).dbx
og
sendt post.dbx

Og at sendt post.dbx er størst

Hvis ja til dette, så:

Slet sendt post(1).dbx
Omdøb sendt post.dbx til sendt post(1).dbx

Start Outlook Express igen....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 02:03 #37
smider et link her når det er downloadet og så siger jeg tak for hjælpen ind til videre---

http://peecee.dk/upload/view/151902
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 02:03 #38
trro jeg har små øjne nu

kan du se noget ved linket
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 02:09 #39
Jeg ved ikke hvorfor den opretter så mange filer.
Det vi skal finde ud af er, hvilken den bruger.
Noget tyder på at det er sendt post(1).dbx

Derfor skal den slettes, og den med dine mails på skal så hedde sendt post(1).dbx

Derfor, som skrevet før:

Hvis Sendt post.dbx er størst

så:

Slet sendt post(1).dbx
Omdøb sendt post.dbx til sendt post(1).dbx

Start Outlook Express igen....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 02:12 #40
tak for i dag prøver i morgen
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 02:16 #41
Velbekomme, jeg ved ikke hvad tid jeg kommer online i morgen....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 13:34 #42
se ny link lavet her i dag ca 13.30 kommer først på igen hen af aften
der er jo bold i dag
http://peecee.dk/upload/view/151927

måske jeg kigger min mail info inden bold om der er ny besked herfra
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 13:46 #43
glemte lige og nu tror jeg har gjort alt

http://peecee.dk/upload/view/151929

har disse liggende i min papirkurv pt skal jeg slette dem permanent eller gendanne dem
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 14:11 #44
Aller først, vent med at tømme papirkurven.

Jeg går ud fra det stadig ikke funker??

Du har stadig en hel masse Sendt post liggende i mappen, det gør det lidt svært.  :-)
Defor:
Flyt alle Sendt post til den mappe du oprettede, ikke kopiere, men flyt dem.
Vær helt sikker på, der ingen sendt post er tilbage i mappen!

Åbn Outlook Express igen, nu vil den selv oprette en ny tom "Sendt post", og vi ved så, at det er den der bliver brugt.

Upload så igen billeder af de to mapper, dog vil jeg gerne at du inden klikker på Vis -> Detaljer.
Så er det lidt lettere at følge med.
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 14:36 #45
så kommer der snart billeder

men det tager et stykke tid at opload
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 14:37 #46
Åbn Outlook Express igen, nu vil den selv oprette en ny tom "Sendt post", og vi ved så, at det er den der bliver brugt.

hvornår skal jeg dette
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 14:45 #47
Når du har flyttet alle sendt post, og inden du uploader nye billeder....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 14:54 #48
ja er delme ikke nem at være "amatør "    men nu er jeg ved at oploade
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 15:27 #49
så lykkes det

fornemmer at mit net ikke er det hurtigeste
men nu er det her

http://peecee.dk/upload/view/151938
http://peecee.dk/upload/view/151939
http://peecee.dk/upload/view/151940
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 15:57 #50
har lige hævet din løn ( point ) fra 30 til 200
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 16:08 #51
Gør dette, så tror jeg det vil funke:

Luk Outlook Express, hvis den er åben.
Slet Sendt post(1).dbx fra hovedmappen (Den på 75kb)
Læg mærke til om der er mellemrum mellem post og (1)
Altså, om filen hedder:
Sendt post(1).dbx eller
Sendt post (1).dbx

Kopier Sendt post(1).dbx (den på 174.101kb) fra ekstra-mappen til hovedmappen.
Vær sikker på den hedder det samme som den du lige slettede, altå om der er det mellemrum. Det er vigtig den har nøjagtig samme navn, som den du slettede.

Nu må der så kun ligge én sendt post i hovedmappen, nemlig Sendt post(1).dbx (den på 174.101kb)

Luk mapperne, kryds fingrene og åbn Outlook Express.

Nu burde dine mails være tilbage.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 16:11 #52
Det var nu ikke nødvendig at hæve lønnen, jeg er ikke så godt vant.  :-)
Men tak alligevel, nu må vi lige se om det vil funke....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 16:46 #53
sendt post(1).bak 1,32  opret 26-01-2009  ænd 25-01-2009 åbnet 27-01-2009 01.46
når jeg prøver at sige redigere i denne så kommer den frem med  en notesblok hvor jeg kan se en del af tidligere mail tekst fra forskellige sendt mail's

sendt post old.dbx.bak 123mb opret 26-12-2008 ænd 27 gør dette samme
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 16:54 #54
Nu er jeg slet ikke med længere???
Prøver at redigere? Du skal IKKE redigere i filen.

Har du prøvet mit sidste forslag? Og hvad var resultatet?

Hvis dette her skal lykkes, er det vigtig du følger mine forslag slavisk.
Ellers har jeg ingen chance for at vide hvad der foregår.....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 16:55 #55
når jeg højreklikker og finder  feltet rediger
på de andre skriver den en lang tekst

D: document,,,,og så en lang tekst,,,,,,)

paint kan ikke læse denne fil

enten er dette ikke en gyldig bitmap-fil eller også understøttes formatet ikke

øv ...opgiver snart ,,,,måske troede,,,,, lige det ville funke
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 16:56 #56
Som skrevet, du skal ikke redigere, du skal gøre som jeg foreslår.....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 16:56 #57
forsøger også efter beddte evne at følge dine henvisninger
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 16:58 #58
der ligger også en
sendt post(1).dbx på 170mb i hovedmappen nu
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 16:59 #59
men som jeg ser det ligger den også sendt post(1).dbx på 170mb  i kopi mappen
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 17:02 #60
Dem i kopi-mappen lader du bare være, det er bare en hjælpe-mappe, så du ikke får slettet noget forkert.

Jeg har intet skrevet om at redigere, du skal IKKE redigere i nogen filer!

Du skal gøre nøjagtig, og helt nøjagtig, som beskrevet her:Kommentar: vejmand 27/01-2009 16:08:04

Og så skal du fortælle om det virker!
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 17:04 #61
ok ja ved jeg ikke er verden's mester til dette
men nu tror jeg vi skal se bold

men tak for din tålmodighed ind til videre med en "amatør "

kommer på senere i dag og forsøger igen
nok omkring 21.00
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 17:37 #62
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 18:17 #63
Virker det ikke nu, når du åbner Outlook Express?

Hvis det ikke virker, uploader du et nyt billede af hovedmappen, uden at ændre noget.
Kun hovedmappen......
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 19:43 #64
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 21:30 #65
Det forstår jeg ikke, det er jo den eneste "Sendt post" i mappen???
Har du haft Outlook express åben inden du lavede dette printscreen?

Når du åbner Outlook Express, er der så ingen "Sendt post" mappe?
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 21:35 #66
når jeg åbner outlook er der en mappe  ... sendt post... men intet i den tar et nyt print nu uden at åbne den inden
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 21:53 #67
så er der et nyt billede

de tar godt nok en tid om at oploade ,,,gg

http://peecee.dk/upload/view/152044
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 21:53 #68
de bliver også på 15mb hver gang,,, ??
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 22:15 #69
kan det skyldes at jeg har haft spywarefighter på mit mail system
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 22:22 #70
Det ved jeg ikke, jeg forstår bare ikke at der er en tom "Sendt post" mappe når du åbner Outlook Express, men ingen tom fil i mappen???
Det har jeg aldrig set før....

Den under-mappe du har oprettet, prøv liga at flytte den til f.eks. skrivebordet.

Åbn herefter Outlook Express, og prøv at importere mails fra den mappe du lige har flyttet til skrivebordet.
Det gøres ved at åbne Outlook Express -> Filer -> Importer -> Medelelser -> Og så vælge mappen på skrivebordet.
Det er efter hukommelsen, da der ikke er Outlook express på denne maskine....
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 22:36 #71
på min måde fandt jeg mappen som jeg havde flyttet til skrivebord

så skriver den i en rubrik ( med en rød ballon med hvid kryds )
der er ingen medelser i denne mappe eller et andet program har de påkrævede filer åbne  vælg en anden mappe  eller luk evt programmer der har filerne åbne
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 22:40 #72
hvad nu hvis jeg sender en mail til mig selv  og sker der så noget i sendt post når jeg finder den under drevet D
har ik sendt endnu
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 22:55 #73
Ja, send en mail til dig selv, så kan vi se hvilken "Sendt post" den bruger.

Det begynder at blive en anelse mystisk........
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:00 #74
er gjort nu hvilke oplysn skal du bruge nu

der ligger en i sendt post nu
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:14 #75
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 23:14 #76
Så skal du finde den mappe, hvor der ligger en "Sendt post" som er blevet ændret på det tidspunkt du har sendt mailen.

Den må ligge enten i hovedmappen eller i den undermappe du har oprettet, og senere flyttet til skrivebordet.

Send et billede af den mappe, som du finder den i.
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:17 #77
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 23:20 #78
Okay, det er så den fil, som den bruger.
Når den fylder så meget, kan jeg ikke forstå der ingen filer er i den?
Har jeg forstået det rigtig, at der kun den fil i "Sendt post" som du lige har sendt til dig selv?

Jeg bliver desværre nødt til at stoppe for nu, ved ikke hvornår jeg får tid igen.
Det er åbenbart lidt mere kompliceret end det plejer at være.......
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:24 #79
Har jeg forstået det rigtig, at der kun den fil i "Sendt post" som du lige har sendt til dig selv?  SVar... ja  i outlook  mail siden
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:26 #80
Har jeg forstået det rigtig, at der kun den fil i "Sendt post" som du lige har sendt til dig selv?  SVar... ja  i outlook  mail siden

er lig med dette link
,http://peecee.dk/upload/view/152065,??

dit spørgsmål.. ik
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. januar 2009 - 23:38 #81
ok  jeg prøver så noget andet imens
men hvis du får en ide  så vil jeg da gerne høre herom

sidste link  fra egen mail box

http://peecee.dk/upload/view/152069

men foreløbelig tak
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2009 - 23:40 #82
Jeg kan se på http://peecee.dk/upload/view/152065 at du ikke har flyttet undermappen til skrivebordet!!!!!

Det skrev jeg du skulle gørre her: Kommentar: vejmand 27/01-2009 22:22:34

Igen, hvis det skal lykkes, det her, så er det vigtig du gør som jeg anviser.
Jeg går jo ud fra det er gjort, og kommer med nye anvisninger derudfra....
Avatar billede gunfar Nybegynder
28. januar 2009 - 00:37 #83
Den under-mappe du har oprettet, prøv liga at flytte den til f.eks. skrivebordet.........
hvis du kigger de 2 print nu
så er der kun 1
sendt post (1).dbx
på det ene billede  på ca 137kb

på det andet billede som er fra skrivebordet er der flere

sådan læser jeg dem ihvertfald

http://peecee.dk/upload/view/152078

tak for i dag
Avatar billede gunfar Nybegynder
28. januar 2009 - 00:43 #84
Kommentar: gunfar
27/01-2009 22:36:03 på min måde fandt jeg mappen som jeg havde flyttet til skrivebord

så skriver den i en rubrik ( med en rød ballon med hvid kryds )
der er ingen medelser i denne mappe eller et andet program har de påkrævede filer åbne  vælg en anden mappe  eller luk evt programmer der har filerne åbne
Avatar billede vejmand Juniormester
28. januar 2009 - 01:16 #85
Hmm, jeg er bange for jeg bliver nødt til at melde pas.  :-(
Der er rørt rigtig godt og grundig rundt i suppegryden, jeg er åbenbart ikke god nok til at forklare mig.

Det er ellers ret enkel ( det plejer det ihvertfald at være):
Vi skal finde ud af hvilken Sendt post programmet bruger.
Og den skal så byttes ud med den største af de gamle, hverken mere eller mindre.

Men Outlook Express skal selvfølgelig være lukket, når du flytter, sletter, kopierer eller omdøber.
Avatar billede gunfar Nybegynder
23. marts 2009 - 22:32 #86
fik aldrig hel løst dette
Avatar billede gunfar Nybegynder
23. marts 2009 - 22:33 #87
send et svar  vejmand
Avatar billede vejmand Juniormester
23. marts 2009 - 22:53 #88
Oki, kommer her.  :-)