Avatar billede ch007 Nybegynder
26. januar 2009 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Den husker ikke CSS

Min hjemmeside vil ikke huske min CSS-fil før jeg trykker F5.

Altså når jeg klikker på et link, ser siden ikke pæn ud, den loader ikke min CSS-fil. Når jeg opdaterer siden læser den min CSS-fil og det ser fint ud.

Hvad er der galt?
Avatar billede fennec Nybegynder
26. januar 2009 - 13:10 #1
Jeg vil gætte på din browser eller IIS sender en cashed udgave.

Smid dette i toppen af din side:
Response.CacheControl = "no-cache"
Response.AddHeader "Pragma", "no-cache"
Response.Expires = -1
Avatar billede ch007 Nybegynder
26. januar 2009 - 13:23 #2
Det troede jeg også. Men det hjælper desværre ikke at sætte ovenstående ind...
Avatar billede fennec Nybegynder
26. januar 2009 - 13:36 #3
Prøv at slette alle midlertidige filer. Luk så alle dine browser vinduer, og start så op igen...

Når det virker med F5, så kan det kun være noget cache, der ligger og driller.
Avatar billede ch007 Nybegynder
26. januar 2009 - 16:05 #4
Jeg har nu via diskoprydning slettet alle de midlertidige filer. Det hjælper intet...
Avatar billede ch007 Nybegynder
04. marts 2009 - 09:00 #5
Jeg lukker :(