Avatar billede dudesicko Novice
21. januar 2009 - 18:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Enkelt CMS system

Jeg leder efter et enkelt CMS system, det er til min svigerforældre, og de skal ikke ha noget inviklet noget, Bare med en text editor.. .

Kender du et eller har et liggende hører jeg gerne fra dig :)
Avatar billede dudesicko Novice
21. januar 2009 - 19:02 #1
Lige såsom Mambot, og Jomla er alt for store, det bliver de bare forviret over, ligeledes Typo3 den dur heller ikke.
Avatar billede zips Juniormester
21. januar 2009 - 19:17 #2
Jeg har hjulpet en del med CMSimple som er meget nemt at bruge, det er et dansk system og kan ses her http://www.cmsimple.org/
Avatar billede dudesicko Novice
21. januar 2009 - 19:30 #3
Den er desværre i Php, og hos deres udbyder har vi valgt asp, da det er det jeg bedst kan fuske lidt rundt i :)
Men ellers ser det da fint ud, var lige hvad jeg kunne bruge.
Avatar billede hansen Nybegynder
21. januar 2009 - 21:29 #4
På denne side kan du hente et lille et af slagsen, gratis:
http://www.dimac.net/cms/default.asp
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 00:47 #5
hansen den ser sku fin ud, men man kan ikke edit efter man har lavet en side, når man trykker edit, så starter den med en blank edit boks :( Og selve edit funktionerne er disablet også, og jeg ved ikke om jeg kan få 75$ ud af sviger forældrene.

Så hvis andre har et andet bud så er i velkommen tila t skrive.
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 07:39 #6
Hvad er det det skal bruges til?
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 10:14 #7
Bare så de kan rette i deres tekst uden jeg skal hjælpe hvergang.
Avatar billede hansen Nybegynder
22. januar 2009 - 15:57 #8
Sidst jeg prøvede det, så kunne man det hele i den gratisudgave de har liggende.
Det kan være de har funktionen disablet i onlinedemoen?
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 16:36 #9
Ah har nu prøvet at hente den ned og installere den selv, og det er FireFox der laver fejl, med IE er der ikke noget problem :D

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede hansen Nybegynder
22. januar 2009 - 18:31 #10
Det var så lidt, tak for pointene
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 18:42 #11
Fandt lige en anden side jeg kan bruge CMS på også :D
www.karnevalihaderslev.dk