Avatar billede iaskfour Nybegynder
21. januar 2009 - 16:30 Der er 20 kommentarer

Hijackthis log hjælp

Nogen der gider kigge denne hijackthis log igennem?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\CoIEPlg.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTRegRun] C:\WINDOWS\CTRegRun.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Creative Detector] C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe /R
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashUtil9f.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Photosmart Premier Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 7580 bytes
Avatar billede f-arn Guru
21. januar 2009 - 16:40 #1
Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Installer og start programmet, opdater, lav "fuld systemskanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en ny hijackthis log
Avatar billede iaskfour Nybegynder
21. januar 2009 - 19:00 #2
Malware fandt ikke noget...
Malwarebytes' Anti-Malware 1.33
Database version: 1674
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-2009-01-21 (18-57-38).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (A:\|C:\|D:\|)
Objekter skannet: 162446
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 36 minute(s), 14 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\CoIEPlg.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CTRegRun] C:\WINDOWS\CTRegRun.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Creative Detector] C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe /R
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashUtil9f.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Photosmart Premier Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 7776 bytes
21. januar 2009 - 19:23 #3
Husk M$ ServicePack3 til XP -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da + efterfølgende WindowsUpdate elementer. Du mangler vist en hel del !!!
Avatar billede f-arn Guru
21. januar 2009 - 19:31 #4
Bortset fra de manglende opdateringer er der ikke noget. Har du problemer?
Avatar billede iaskfour Nybegynder
21. januar 2009 - 21:18 #5
Ja, når jeg logger ind på min profil (ikke de andre) og går på nettet, er min startside ændret til en virusadvarsel om w32 fk@yf. Computeren er også blevet langsommere.
21. januar 2009 - 23:04 #6
Rul lige disse -> [21/01-2009 19:23:13]
21. januar 2009 - 23:05 #7
Hmmm...

Måske denne først ->

-- Hent Combofix fra et af disse links, og gem den på dit skrivebord:

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/Beta/ComboFix.exe

-- Kør så combofix.exe, som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.
Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt
Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.
Avatar billede f-arn Guru
22. januar 2009 - 12:05 #8
Inden du kører combofix vil jeg gerne have du kører denne. Hent og gem:  http://www.techsupportforum.com/sectools/sUBs/dds
Derefter kører du den. Den laver to logs, gem dds.txt et sted hvor du kan finde den og kopier tekten herind.
Avatar billede iaskfour Nybegynder
22. januar 2009 - 12:17 #9
Ok. Det prøver jeg i aften.
Avatar billede iaskfour Nybegynder
22. januar 2009 - 16:24 #10
DDS (Ver_09-01-19.01) - NTFSx86
Run by Jon at 16:21:54,01 on 22-01-2009
Internet Explorer: 6.0.2900.2180
Microsoft Windows XP Home Edition  5.1.2600.2.1252.45.1030.18.511.159 [GMT 1:00]

AV: Norton Internet Security *On-access scanning enabled* (Updated)
FW: Norton Internet Security *enabled*

============== Running Processes ===============

svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
svchost.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Documents and Settings\Jon\Skrivebord\dds.com

============== Pseudo HJT Report ===============

uStart Page = hxxp://thecatalogfree.net/ to verify your age, REQUIRED!              WARNING! Adult pictures are featured in this site. Only adults permitted beyond this point!                                          Are you at least 18 years old
uSearch Page = hxxp://www.google.com
uSearch Bar = hxxp://www.google.com/ie
mDefault_Search_URL = hxxp://www.google.com/ie
uSearchAssistant = hxxp://www.google.com/ie
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/search?q=%s
mSearchAssistant = hxxp://www.google.com/ie
BHO: AcroIEHlprObj Class: {06849e9f-c8d7-4d59-b87d-784b7d6be0b3} - c:\programmer\adobe\acrobat 5.0\reader\activex\AcroIEHelper.ocx
BHO: Skype add-on (mastermind): {22bf413b-c6d2-4d91-82a9-a0f997ba588c} - c:\progra~1\skype\phone\ieplugin\SKYPEI~1.DLL
BHO: NCO 2.0 IE BHO: {602adb0e-4aff-4217-8aa1-95dac4dfa408} - c:\programmer\fælles filer\symantec shared\coshared\browser\2.0\coIEPlg.dll
BHO: Symantec Intrusion Prevention: {6d53ec84-6aae-4787-aeee-f4628f01010c} - c:\progra~1\fllesf~1\symant~1\ids\IPSBHO.dll
BHO: {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - No File
BHO: Windows Live Sign-in Helper: {9030d464-4c02-4abf-8ecc-5164760863c6} - c:\programmer\fælles filer\microsoft shared\windows live\WindowsLiveLogin.dll
BHO: Google Toolbar Helper: {aa58ed58-01dd-4d91-8333-cf10577473f7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
BHO: Google Toolbar Notifier BHO: {af69de43-7d58-4638-b6fa-ce66b5ad205d} - c:\programmer\google\googletoolbarnotifier\3.1.807.1746\swg.dll
TB: Norton-værktøjslinjen: {7febefe3-6b19-4349-98d2-ffb09d4b49ca} - c:\programmer\fælles filer\symantec shared\coshared\browser\2.0\CoIEPlg.dll
TB: &Google: {2318c2b1-4965-11d4-9b18-009027a5cd4f} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
TB: {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - No File
EB: {32683183-48a0-441b-a342-7c2a440a9478} - No File
uRun: [CTFMON.EXE] c:\windows\system32\ctfmon.exe
uRun: [MSMSGS] "c:\programmer\messenger\msmsgs.exe" /background
uRun: [swg] c:\programmer\google\googletoolbarnotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
mRun: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
mRun: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE c:\windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
mRun: [nwiz] nwiz.exe /install
mRun: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE c:\windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
mRun: [NeroFilterCheck] c:\windows\system32\NeroCheck.exe
mRun: [HP Software Update] c:\programmer\hp\hp software update\HPWuSchd2.exe
mRun: [CTRegRun] c:\windows\CTRegRun.EXE
mRun: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
mRun: [<NO NAME>]
mRun: [ccApp] "c:\programmer\fælles filer\symantec shared\ccApp.exe"
mRun: [osCheck] "c:\programmer\norton internet security\osCheck.exe"
mRunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] c:\programmer\malwarebytes' anti-malware\mbamgui.exe /install /silent
dRun: [CTFMON.EXE] c:\windows\system32\CTFMON.EXE
StartupFolder: c:\docume~1\alluse~1\menuen~1\progra~1\start\hpdigi~1.lnk - c:\programmer\hp\digital imaging\bin\hpqtra08.exe
StartupFolder: c:\docume~1\alluse~1\menuen~1\progra~1\start\hpphot~1.lnk - c:\programmer\hp\digital imaging\bin\hpqthb08.exe
StartupFolder: c:\docume~1\alluse~1\menuen~1\progra~1\start\interv~1.lnk - c:\programmer\intervideo\common\bin\WinCinemaMgr.exe
StartupFolder: c:\docume~1\alluse~1\menuen~1\progra~1\start\logite~1.lnk - c:\programmer\logitech\setpoint\SetPoint.exe
StartupFolder: c:\docume~1\alluse~1\menuen~1\progra~1\start\micros~1.lnk - c:\programmer\microsoft office\office10\OSA.EXE
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\micros~2\office10\EXCEL.EXE/3000
IE: {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\adgangforalle\adgangforalle.exe
IE: {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - c:\programmer\messenger\msmsgs.exe
IE: {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - c:\progra~1\skype\phone\ieplugin\SKYPEI~1.DLL
DPF: Microsoft XML Parser for Java - file://c:\windows\java\classes\xmldso.cab
DPF: {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C} - hxxp://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/ultrashim.cab
DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} - hxxp://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Handler: cdo - {CD00020A-8B95-11D1-82DB-00C04FB1625D} -
Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - c:\progra~1\fllesf~1\skype\SKYPE4~1.DLL
SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - c:\windows\system32\WPDShServiceObj.dll

============= SERVICES / DRIVERS ===============

R3 EraserUtilRebootDrv;EraserUtilRebootDrv;c:\programmer\fælles filer\symantec shared\eengine\EraserUtilRebootDrv.sys [2008-9-3 99376]
R3 NAVENG;NAVENG;c:\progra~1\fllesf~1\symant~1\virusd~1\20090120.048\NAVENG.SYS [2009-1-21 89104]
R3 NAVEX15;NAVEX15;c:\progra~1\fllesf~1\symant~1\virusd~1\20090120.048\NAVEX15.SYS [2009-1-21 876112]
R3 Symantec Core LC;Symantec Core LC;c:\progra~1\fllesf~1\symant~1\ccpd-lc\symlcsvc.exe [2008-3-4 1251720]
R4 ccEvtMgr;Symantec Event Manager;c:\programmer\fælles filer\symantec shared\CCSVCHST.EXE [2007-8-24 149352]
R4 ccSetMgr;Symantec Settings Manager;c:\programmer\fælles filer\symantec shared\CCSVCHST.EXE [2007-8-24 149352]
R4 LBeepKE;LBeepKE;c:\windows\system32\drivers\LBeepKE.sys [2007-9-24 3712]
R4 LiveUpdate Notice;LiveUpdate Notice;c:\programmer\fælles filer\symantec shared\CCSVCHST.EXE [2007-8-24 149352]
S3 AC2003;AC2003;c:\windows\system32\drivers\AC2003.sys [2005-3-30 4224]
S3 COH_Mon;COH_Mon;c:\windows\system32\drivers\COH_Mon.sys [2007-5-29 23888]
S4 Automatisk LiveUpdate-planlægning;Automatisk LiveUpdate-planlægning;c:\programmer\symantec\liveupdate\AluSchedulerSvc.exe [2007-8-31 243064]

=============== Created Last 30 ================

2009-01-21 19:14    <DIR>    --d-----    c:\docume~1\jon\applic~1\Malwarebytes
2009-01-21 16:43    15,504    a-------    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2009-01-21 16:43    38,496    a-------    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2009-01-21 16:43    <DIR>    --d-----    c:\programmer\Malwarebytes' Anti-Malware
2009-01-21 16:43    <DIR>    --d-----    c:\docume~1\alluse~1\applic~1\Malwarebytes
2009-01-21 16:35    <DIR>    --d-----    c:\programmer\Enigma Software Group
2009-01-21 16:28    <DIR>    --d-----    c:\programmer\Trend Micro

==================== Find3M  ====================

2008-12-11 12:57    333,184    a-------    c:\windows\system32\drivers\srv.sys
2008-10-26 08:45    394,772    a-------    c:\windows\system32\perfh006.dat
2008-10-26 08:45    62,474    a-------    c:\windows\system32\perfc006.dat
2006-01-02 13:32    17,920    a-------    c:\docume~1\jon\applic~1\GDIPFONTCACHEV1.DAT

============= FINISH: 16:22:14,10 ===============
Avatar billede iaskfour Nybegynder
22. januar 2009 - 17:21 #11
Jeg kunne ikke køre Combofix fra min profil, blev nødt til at logge på admin.kontoen.

Her er loggen:

ComboFix 09-01-21.02 - Anne 2009-01-22 17:06:01.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Home Edition  5.1.2600.2.1252.1.1030.18.511.175 [GMT 1:00]
Kører fra: c:\documents and settings\Anne\Skrivebord\ComboFix.exe
AV: Norton Internet Security *On-access scanning disabled* (Updated)
FW: Norton Internet Security *enabled*
* Dannede nyt systemgendannelsespunkt
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Andet, der er slettet  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

c:\windows\IE4 Error Log.txt

.
(((((((((((((((((((((((((((((  Filer skabt fra 2008-12-22 til 2009-01-22  )))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

2009-01-21 19:14 . 2009-01-21 19:14    <DIR>    d--------    c:\documents and settings\Jon\Application Data\Malwarebytes
2009-01-21 16:43 . 2009-01-21 16:43    <DIR>    d--------    c:\programmer\Malwarebytes' Anti-Malware
2009-01-21 16:43 . 2009-01-21 16:43    <DIR>    d--------    c:\documents and settings\Anne\Application Data\Malwarebytes
2009-01-21 16:43 . 2009-01-21 16:43    <DIR>    d--------    c:\documents and settings\All Users\Application Data\Malwarebytes
2009-01-21 16:43 . 2009-01-14 16:11    38,496    --a------    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2009-01-21 16:43 . 2009-01-14 16:11    15,504    --a------    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2009-01-21 16:35 . 2009-01-21 16:35    <DIR>    d--------    c:\programmer\Enigma Software Group
2009-01-21 16:28 . 2009-01-21 16:28    <DIR>    d--------    c:\programmer\Trend Micro

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Rapport  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2009-01-22 16:14    ---------    d-----w    c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared
2009-01-22 15:43    ---------    d-----w    c:\documents and settings\Anne\Application Data\Skype
2009-01-22 15:28    ---------    d-----w    c:\documents and settings\All Users\Application Data\Symantec
2008-12-11 11:57    333,184    ----a-w    c:\windows\system32\drivers\srv.sys
2008-10-23 13:00    283,648    ----a-w    c:\windows\system32\gdi32.dll
2007-05-09 14:48    22,624    ----a-w    c:\documents and settings\Anne\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
2006-01-02 12:32    17,920    ----a-w    c:\documents and settings\Jon\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((  Start steder i reg.basen  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Bemærk* tomme linier & lovlige standard linier vises ikke
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MsnMsgr"="c:\programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" [2007-01-19 5674352]
"Creative Detector"="c:\programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe" [2004-12-02 102400]
"Skype"="c:\programmer\Skype\Phone\Skype.exe" [2007-03-12 25590312]
"swg"="c:\programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe" [2008-10-26 68856]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NvCplDaemon"="c:\windows\system32\NvCpl.dll" [2004-11-10 5410816]
"NvMediaCenter"="c:\windows\system32\NvMcTray.dll" [2004-11-10 86016]
"NeroFilterCheck"="c:\windows\system32\NeroCheck.exe" [2001-07-09 155648]
"HP Software Update"="c:\programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe" [2006-02-19 49152]
"CTRegRun"="c:\windows\CTRegRun.EXE" [1999-10-11 41984]
"ccApp"="c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe" [2008-10-17 51048]
"osCheck"="c:\programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe" [2007-08-24 714608]
"SoundMan"="SOUNDMAN.EXE" [2004-05-14 c:\windows\SOUNDMAN.EXE]
"nwiz"="nwiz.exe" [2004-11-10 c:\windows\system32\nwiz.exe]
"Logitech Hardware Abstraction Layer"="KHALMNPR.EXE" [2006-05-10 c:\windows\KHALMNPR.Exe]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="c:\windows\System32\CTFMON.EXE" [2004-08-26 15360]

c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\
HP Digital Imaging Monitor.lnk - c:\programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe [2006-02-19 288472]
HP Photosmart Premier Hurtig start.lnk - c:\programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe [2006-02-10 73728]
InterVideo WinCinema Manager.lnk - c:\programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe [2005-03-30 110592]
Logitech SetPoint.lnk - c:\programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe [2007-09-24 593920]
Microsoft Office.lnk - c:\programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE [2001-02-13 83360]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusDisableNotify"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecAntiVirus]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"c:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe"=
"c:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"=
"c:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe"=
"c:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe"=

R3 COH_Mon;COH_Mon;c:\windows\system32\drivers\COH_Mon.sys [2007-05-29 23888]
R3 EraserUtilRebootDrv;EraserUtilRebootDrv;c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilRebootDrv.sys [2008-09-03 99376]
R4 LBeepKE;LBeepKE;c:\windows\system32\drivers\LBeepKE.sys [2007-09-24 3712]
R4 LiveUpdate Notice;LiveUpdate Notice;c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCSVCHST.EXE [2007-08-24 149352]
S3 AC2003;AC2003;c:\windows\system32\drivers\AC2003.sys [2005-03-30 4224]
S4 Automatisk LiveUpdate-planlægning;Automatisk LiveUpdate-planlægning;c:\programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe [2007-08-31 243064]

--- Andre Services/Drivers i Hukommelsen ---

*NewlyCreated* - COMHOST
.
Indhold af mappen 'Planlagte Opgaver'

2008-09-11 c:\windows\Tasks\Norton Internet Security - Kør Fuld systemskanning - Anne.job
- c:\programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\Navw32.exe [2007-08-26 18:19]
.
------- Yderligere scanning -------
.
uStart Page =
uSearch Page = hxxp://www.google.com
uSearch Bar = hxxp://www.google.com/ie
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/search?q=%s
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
IE: {{0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\adgangforalle\adgangforalle.exe
DPF: Microsoft XML Parser for Java - file://c:\windows\Java\classes\xmldso.cab
.

**************************************************************************

catchme 0.3.1367 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2009-01-22 17:14:22
Windows 5.1.2600 Service Pack 2 NTFS

scanner skjulte processer ...

scanner skjulte autostarter ...

scanner skjulte filer ...

scanning gennemført med succes
skjulte filer: 0

**************************************************************************
.
Gennemført tid: 2009-01-22 17:15:58
ComboFix-quarantined-files.txt  2009-01-22 16:15:55

Pre-Kørsel: 51.751.112.704 byte ledig
Post-Kørsel: 54,569,201,664 byte ledig

WindowsXP-KB310994-SP2-Home-BootDisk-DAN.exe
[boot loader]
timeout=2
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
c:\cmdcons\BOOTSECT.DAT="Microsoft Windows Recovery Console" /cmdcons
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn

123    --- E O F ---    2009-01-15 18:37:03
Avatar billede f-arn Guru
22. januar 2009 - 19:06 #12
Jeg vil gerne ha dig til at uploade c:\programmer\google\googletoolbar1.dll til Jotti eller Virustotal:
http://virusscan.jotti.org/ - http://www.virustotal.com/en/indexf.html
Fortæl resultatet.
Avatar billede iaskfour Nybegynder
22. januar 2009 - 20:10 #13
de sider kan jeg ikke komme ind på
Avatar billede karlsen79 Nybegynder
23. januar 2009 - 16:19 #14
Hej jeg kan også godt bruge noget hjælp, jeg er ikke så god til computere men jeg har en log fra Hijack som er :

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe
C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\ASKUpgrade.exe
C:\DOCUME~1\Karlsen\LOKALE~1\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Absolute Poker\mainclient.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\unsecapp.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Absolute Poker\aphh.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Karlsen\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_219B3E1547538286.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O3 - Toolbar: &Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPStart] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PLFSet] rundll32.exe C:\WINDOWS\PLFSet.dll,PLFDefSetting
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Programmer\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boot] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\Boot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Absolute Poker - {13C1DBF6-7535-495c-91F6-8C13714ED485} - C:\Documents and Settings\Karlsen\Menuen Start\Programmer\Absolute Poker\Absolute Poker.lnk
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Absolute Poker - {13C1DBF6-7535-495c-91F6-8C13714ED485} - C:\Documents and Settings\Karlsen\Menuen Start\Programmer\Absolute Poker\Absolute Poker.lnk
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Absolute Poker - {13C1DBF6-7535-495c-91F6-8C13714ED485} - C:\Documents and Settings\Karlsen\Menuen Start\Programmer\Absolute Poker\Absolute Poker.lnk (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Absolute Poker - {13C1DBF6-7535-495c-91F6-8C13714ED485} - C:\Documents and Settings\Karlsen\Menuen Start\Programmer\Absolute Poker\Absolute Poker.lnk (HKCU)
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1211485692031
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~1\GOEC62~1.DLL
O23 - Service: ASKService - Unknown owner - C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe
O23 - Service: ASKUpgrade - Unknown owner - C:\Programmer\AskBarDis\bar\bin\ASKUpgrade.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Google Desktop Manager 5.7.806.10245 (GoogleDesktopManager-061008-081103) - Google - C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe

--
End of file - 10225 bytes
Avatar billede f-arn Guru
23. januar 2009 - 16:22 #15
Prøv at hente combofix igen: http://subs.geekstogo.com/ComboFix.exe
Genstart så i fejlsikret tilstand som jon og prøv igen. Hvis det ikke virker så prøv at hente http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE og kør en tur med den. Husk at opdatere.
Avatar billede karlsen79 Nybegynder
23. januar 2009 - 18:42 #16
F-arn hvar det til mig??? hvis det er så mange tak
Avatar billede f-arn Guru
23. januar 2009 - 18:55 #17
karlsen79--> vil du godt oprette dit eget spørgsmål, alt andet er noget rod!
Avatar billede iaskfour Nybegynder
27. januar 2009 - 16:14 #18
f-arn, jotti fandt ikke noget
Avatar billede f-arn Guru
27. januar 2009 - 16:31 #19
Havde du ikke held med  Superantisppyware?
Avatar billede f-arn Guru
28. januar 2009 - 17:32 #20
Prøv at følge Drweb proceduren herfra: http://www.eksperten.dk/artikler/954
Hvis det lykkes så læg loggen herind.