Avatar billede xcover Nybegynder
19. januar 2009 - 17:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ajax til ASP eksemple

Hejsa,

Jeg kan bare ikke lære af en guide på nette, så er der ikke en venlig sjæl som vil give mig et eksemple ?

Jeg vil gerne vide hvordan jeg laver en side som indholder ajax og konstant opdatere indholdet fra en database uden at opdatere vinduet.

I dag har jeg gjort det ved at have en iframe som opdatere hver 10 sek. og opdatere sidens indhold når der er ændringere, også med ajax.

Men kan i komme med en smarter ajax måde at gøre det på ? Altså jeg søger et kode eksemple, evt. bare som konstant opdatere en <%=now%> på siden... ?

På forhånd tak :)
Avatar billede xcover Nybegynder
21. februar 2009 - 11:32 #1
Lukker
Avatar billede hansen Nybegynder
25. april 2009 - 20:29 #2
Prøv evt. at kigge her
http://www.aspajax.org/