Avatar billede ronrea Seniormester
18. januar 2009 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmkort til Counter Strike?

Hejsa

Min søn har en bærbar Acer 1,73MHz PC.
Så vidt jeg kan se, har skærmkortet har 358 Mb Hukommelse.

Han er netop begyndt at spille Counter Strike Source, og det kniber med langt de fleste af "banerne". Den hakker og er alt for langsom.

Er der nogle som kan hjælpe med oplysninger omkring hvilke krav generelt, som kræves for at spille så det kører rigtig godt.

Er det overhovedet muligt at spille på en bærbar?

Skærmkort, Internethast. mm ??

På forhånd tak
ronrea
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
18. januar 2009 - 13:11 #1
Hej Ronrea, ja det er muligt at spille på en bærbar. Jeg ved at Counter Strike 1.6 ikke kræver ret meget, så vil tro at CSS kræver lidt mere, da det er bedre graffik. -
Kan du ikke sende nogle oplysninger om hvad grafikkort der sidder i? For til CSS og CS 1.6 har ikke så meget med Hukommelsen på dit grafikkort at gøre. Det er de lidt mere krævende spil som skal bruge det hukommelse..
Avatar billede ronrea Seniormester
18. januar 2009 - 13:58 #2
Hej
Tak for svaret.
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal oplyse, men her er noget :

Navn : Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family
Hukommelse : 358 MB
Aktuel skærmtilstand : 1200 x 800 (32bit) (60Hz)

Ved du i øvrigt, hvor man kan søge oplysninger (evt. spørge om CSS) om CSS.
Hvordan man spiller, træner osv.?

mvh
ronrea
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
18. januar 2009 - 16:45 #3
At spørge andre om noget har DK to populære spille sites forums agtige :D

www.xplayn.com

og så den mindre populære

www.2tm.org
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
18. januar 2009 - 16:49 #4
Jeg faldt lige over dette på xplayn

: http://xplayn.com/forum/topic/76085/3048504#3048504
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 17:25 #5
Tak