Avatar billede shirtfreak Nybegynder
16. januar 2009 - 19:50 Der er 11 kommentarer

Feedback ønskes på T-shirts Shop

Hej!
Jeg har lige åbnet en side kaldet ShirtFreak

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på designet og på den måde siden er opbygget.

www.shirtfreak.dk

Mvh
Mathias Jørgensen
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
16. januar 2009 - 20:20 #1
Den ser meget spændene ud, meget overskuelig menuer, og nice idë med de kategorier der :D
Avatar billede skau Nybegynder
16. januar 2009 - 20:21 #2
På dine ellers fede sider hvor man kan se t-shirts, dækker copyright bjælken over de knapper man kan vælge næste på - nederst ... ellers fed side
(jeg bruger firefox)
Avatar billede coderdk Praktikant
16. januar 2009 - 21:34 #3
Ser fint ud hos mig (Firefox) - Held og lykke ellers! Har du erfaringer med Shirtcity?
Avatar billede coderdk Praktikant
16. januar 2009 - 21:50 #4
Hov, du har problemer med UTF-8/ISO-8859-1... Dine ÆØÅ ser forkerte ud på f.eks. FAQ-siden ;)
Avatar billede skau Nybegynder
16. januar 2009 - 21:57 #5
Det er kun når man er på side 1 af 2 (eller flere) altså hvor der er helt fyldt ud med t-shirts - hvis der feks kun er 1 række fugerer det perfekt
Avatar billede coderdk Praktikant
16. januar 2009 - 22:07 #6
skau, Underligt. Hos mig ser det fint ud, uanset hvor mange der er - Bruger du noscript?
Avatar billede ejldk Nybegynder
17. januar 2009 - 01:05 #7
Ser fedt ud, dog lige en lille bug:
Hvis man er inde på en t-shirt og prøver at skifte kategori, kommer man tilbage til den samme t-shirt igen og igen, indtil man klikker på "tilbage"
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 17:17 #8
Enig. Det ser fint og godt ud, som der er blevet sagt mange gange nu.

Men jeg kan se, at dit site ikke er konstrueret til mindre skærme.
Jeg sidder med en ganske almindelig bærbar, og da jeg kom ind på forsiden første gang, virkede det som om, at menuknapperne ikke virkede. Men det er bare fordi, at der er så stort et område i toppen, der er ens på alle sider. Når min skærm så ikke er høj nok til at vise mere end dette, medmindre man scroller ned først, så ser det ikke ud til, at der sker noget som helst ved et klik på en menuknap.
Der kunne i det mindste ske en form for ændring ved den pågældende knap, som man har trykket på - den kunne fx være markeret anderledes end de andre, når man er på den bestemte side.

Specifikationssiderne om produkterne er glimrende efter min smag. Masser af info og dejligt overskueligt. Og gode, skarpe billeder.
Men igen her er der problemer, fx når man kigger på en T-shirt med tryk: Scroller man helt ned på siden, så kan man se, at der fx står "Printmetode  Flex Print", som man så tilsyneladende kan klikke på, da musen ændre udseende, når den føres over. Men gør man det sker der intet - for vinduet, der åbnes, er for højt oppe til, at jeg kan se det på min skærm.

Alt dette er selvfølgelig ikke det store problem, og generelt ser det rigtig godt ud!

  // Steeven
Avatar billede shirtfreak Nybegynder
10. februar 2009 - 10:00 #9
Kunne godt tænke mig lidt opdateret feedback, da jeg lige har opdateret hele designet gevaldigt.

/Mathias
Avatar billede skau Nybegynder
10. februar 2009 - 20:26 #10
Copyright skiltet hakker stadig bunden af din side i min firefox på Ubuntu.

Men fedt design - loader dog lidt langsomt selv på min 4 mbit linie ... der er mange billeder
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 00:38 #11
Skal vi se at få lukket spørgsmålet...