Avatar billede Cars10 Praktikant
15. januar 2009 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Retur værdi fra "popup"

jeg har lavet en "popup" via en webpart så jeg kan genbruge den på flere af siderne. Jeg vil gerne have min webpart til at trigger en event(eller bare køre en funktion) på parent siden når jeg har valgt en værdi i webparten. Men jeg har ikke helt kunne finde ud af hvordan, så jeg prøvede at gemme min valiable i et felt på parent siden(eller i en session), men værdien er ikke opdateret før jeg trykker på en knap på parent siden, så den laver en posback.

Hvordan løser jeg dette problem (helst via event da der er flere ting der skal opdateres på parent siden)?
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
25. januar 2009 - 00:36 #1
Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hvad du er ude efter, men hvad om du benytter dig af en OpenModalDialog() til at åbne dit "popup" vindue, så bliver parent siden låst og derefter refresh'et når du lukker ModalDialog vinduet... Det burde man kunne fetch'e på parent siden således at du ikke behøver at klikke på en knap.
Avatar billede Cars10 Praktikant
27. januar 2009 - 17:43 #2
det er ikke et nyt vindue jeg åbner op det er bare en webpart (WebUserControl hedder de vidst også, dvs en .ascx fil) hvor jeg vil have en værdi retur når jeg har valgt noget i den
Avatar billede Cars10 Praktikant
17. april 2009 - 16:41 #3
lukker