Avatar billede djsteiner Nybegynder
13. januar 2009 - 20:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP Kalender

Hej jeg står og kunne godt bruge noget hjælp til en PHP kalender

jeg har studeret denne artikel(http://www.eksperten.dk/spm/371619 ) som også er ganske god men da jeg lige er begyndt med PHP er det lidt svært for mig at overskue.
Jeg har lidt erfaring med ASp og kender også lidt til Mysql.

Men det jeg gerne ville lave var noget i stil med denne her side

http://www.hedens-telt.dk/kalender.php

Deres kalender køre i perioden 1. april - 30. september

De har også lavet det sådan at man kan vægler en bestemt dato og år ud fra en sellectform menu.

Der udover skulle det også være muligt at man skulle kunne vægler en dato hvor teltet er udlejet og derefter skulle dato så blive rød i kalenderen.
Til dette skal der være et login system.

På forhånd Mange tak for hjælpen.

Ps. Hvis der skal flere poin på bordet så må i lige sige til

PÅ forhånd Tak for hjælpen
Avatar billede mortvader Nybegynder
13. januar 2009 - 20:29 #1
Du har nok mere held i sprøjten ovre i PHP forummet ;)
Avatar billede djsteiner Nybegynder
13. januar 2009 - 21:01 #2
jepper