Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. januar 2009 - 09:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ny linie i confirmbutton

Vil gerne lave ny linie i den tekst, som confirmbutton (Ajax)  viser fra codebehind

Har prøvet følgende:

ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = "Ny linie
 yeps det skete"

ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = "Ny linie vbcrlf yeps det skete"

ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = "Ny linie </br> yeps det skete"

Uden held!

Det kan laves i source koden
<cc1:ConfirmButtonExtender ID="ConfirmButtonExtender1" runat="server" ConfirmText="Ny linie  &#10; yeps det skete" TargetControlID="btnDemo">
</cc1:ConfirmButtonExtender>

Så må det da også kunne laves i codebehind? Det skal laves i codebehind pga. variabel tekst.

???? karsten_larsen
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2009 - 10:43 #1
Du kan ikke bruge en knappe som man kender den fra browserens tema, den kan ikke have en value attribut med 2 liniers tekst.

Altså skal du selv skære noget grafik ud. og bruge html entitien <br /> som laver en ny linie.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2009 - 10:49 #2
ahh sorry.. Det var confirm teksten

hey\nmed\ndig :)

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2009 - 10:49 #3
java script:confirm('hey\nMed\nDig');void 0; <--- fyr den af i browseren til test.
Avatar billede websmith Nybegynder
12. januar 2009 - 22:28 #4
prøv med:

ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = "Ny linie\nyeps det skete"

Nu er jeg ikke så skrap til vb.net, det kan være at \n skal escapes, men jeg er ikke sikker.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. januar 2009 - 23:53 #5
websmith -> super det skulle escapes. Vil du lave et svar?

løsning: ConfirmButtonExtender1.ConfirmText = Regex.Unescape("Ny linie\n yeps det skete")
Avatar billede websmith Nybegynder
13. januar 2009 - 08:17 #6
jeps, her er et svar :)
Avatar billede jokkejensen Novice
19. januar 2009 - 14:51 #7
Hvad er der så galt med mit eksempel ?

Var det et problem at lave min streng om til den property ?

/J